اردیبهشت 8, 1403

۵ سریال خارجی مورد انتظار و جدیدی که در ماه فوریه منتشر خواهند شد

ابرقهرمانای در سالای گذشته بیشتر از هر شخصیت تکراری دیگری دنیای سینما و تلویزیون رو قرق کردن. در حالی که وارد ماه فوریه (بهمن و اسفند) شده ایم، خیلی از علاقمندان دنیای تلویزیون واسه دیدن سریالای ابرقهرمانی جدید لحظه شماری می کنن؛ سریالایی مانند «The Umbrella Academy» از سرویس نتفلیکس و «Doom Patrol» از دنیای ابرقهرمانی دی سی. در حالی که هر ماه سریالای جدیدی معرفی شده و بینندگان تلویزیون و شبکه های استریمینگ، گزینه های زیادی واسه انتخاب دارن، در ادامه این مطلب می خوایم شما رو با ۵ سریال جدید و مورد انتظاری که در ماه فوریه منتشر می شن و بسیاری انتظار اونا رو میکشن آشنا کنیم.

۵- سریال «Doom Patrol»- دنیای دی سی

تاریخ انتشار: ۱۵ فوریه (۲۶ بهمن)

 

 

سریال «Doom Patrol» داستان یکی از دوست داشتنی ترین گروه های دنیای ابرقهرمانی دی سی رو روایت می کنه: مرد رباتی، مرد منفی، زن انعطاف پذیر و جین دیوونه که به وسیله یه دانشمند امروزی به نام دکتر نایلز کلودر (رییس) رهبری می شن.
هر کدوم از این شخصیتا تصادفایی ترسناک داشتن که به اونا تواناییای عجیب و فرا انسانی داده اما همزمان باعث تغییر چهره و زخمای بسیار بد در صورت و بدن اونا شده.
این تیم درد کشیده و ستمدیده، از راه رییس خود هدفی واسه ادامه زندگی پیدا می کنن، مردی که اونا رو واسه بررسی عجیب ترین پدیده هایی که در دنیا رخ میدن و هم اینکه دفاع از زمین در برابر تهدیدهای داخلی و خارجی دور هم جمع کرده. «Doom Patrol» گروهی از آدمای عجیب و غریب دارای قدرتای عجیب س که واسه دنیایی می جنگن که از اونا خوشش نمیاد.

۴- سریال «Russian Doll»- سرویس نتفلیکس

تاریخ انتشار: ۱ فوریه (۱۲ بهمن)

در سریال «Russian Doll» نادیا می میره و جشن تولد ۳۶ سالگی اش رو از سر میگیره و این سیکل بازم ادامه داره.
در واقع اون در حلقه ای سورئال از زمان گرفتار شده و واسه برون رفت از این شرایط باید کاری بکنه که حوادث داستان رو تشکیل میدن.

۳- سریال «Whiskey Cavalier»- شبکه ABC

تاریخ انتشار: ۲۷ فوریه (۸ اسفند)

بعد از یه شکست عشقی، ویل چیس با اسم رمز «Whiskey Cavalier» و با بازی اسکات فولی باید با یه مامور بدعنق و سختگیر سازمان سیا به نام فرانچسکا «فرانکی» تروبریج با اسم رمز «Fiery Tribune» و با بازی لورن کوهن (بازیگر نقش مگی در سریال «مردگان متحرک») همکاری کنه.
این دو با هم تیمی از جاسوسان بامزه و گاه احمقی رو رهبری می کنن که به طور مرتب دنیا و یکیدگیر رو نجات داده و در این راه پرفراز و نشیب، داستانایی از رفاقت، عشق و سیاستای اداری رو تجربه می کنن.

این مقاله را هم بخوانید :   ۱۴ ترفند جالب برای این که بتوانید بر بدن خود تسلط داشته باشید

۲- سریال «Miracle Workers»- شبکه TBS

 

تاریخ انتشار: ۱۲ فوریه (۲۳ بهمن)

 

اولین فصل از سریال آنتالوژی «Miracle Workers» تو یه دنیای شبه بهشتی کمدی وار میگذره. دانیل ردکلیف، استیو بوشمی، جرالدین ویسواناتان و کاران سونی از بازیگران اصلی این سریال هستن. ردکلیف نقش کریگ رو بازی می کنه، فرشته ای دون پایه که مسئولیت رسیدگی به دعاهای آدما رو رو دوش داره.
بوشمی هم نقش رییس اونو بازی می کنه که واسه انجام پروژه های بعدی خود آماده می شه.
واسه جلوگیری از نابودی زمین، کریگ و دیگه فرشته داستان، الیزا (جرالدین ویسواناتان)، باید به یه دعای ً غیرقابل مستجاب شدن جواب بدن: این که دو نفر عاشق همدیگه شن. کاران سونی هم نقش دست راست رییس رو بازی می کنه.

۱- سریال «The Umbrella Academy»- سرویس استریمینگ نتفلیکس

تاریخ انتشار: ۱۵ فوریه (۲۶ فروردین)

برادران و خواهرانی عجیب و غریب پس از مرگ پدرشون دور هم گرد اومده و قدرتای فرا انسانی اونا پرده از رازهای شوکه کننده خانوادگی شون بر می داره و اونا میفهمن که تهدیدی بزرگ و خراب کننده زمین رو تهدید می کنه.
سریال «The Umbrella Academy» مورد انتظارترین سریال سرویس نتفلیکسه که خیلی از طرفداران سریالای ابرقهرمانی انتظار اونو میکشن.