اردیبهشت 8, 1403

بازیگران سریال پوست شیر (+دانلود سریال) فیلم اسکای

 

بازیگران سریال پوست شیر (+دانلود سریال) فیلم اسکای

سریال پوست شیر محصول سال 1401 کشور ایران به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی داستان و فیلمنامه رضا بهاروند و جمشید محمودی که علاوه بر کارگردانی محمودی نویسندگی داستان سریال جدیدخودش یعنی پوست شیر را نیز بر عهده دارد. جمشید محمودی متولد ولایت پران افغانستان و 41 سال سن دارد و از تبعه های افغان حاضر در ایران می باشد که از شش سالگی در ایران سکونت داشته و و تا جز افراد با سابقه در سینمای ایران محسوب می شود و فیلم های سینمایی زیادی را در ایران کارگردانی و نویسندگی کرده است.

همچنین در سال های 96 الی 98 دو سریال را برای شبکه دوم تلویزیون ایران کارگردانی کرده است و تا کنون سابقه حضور در شبکه نمایش خانگی را در رزومه کاری خود نداشته است با دانلود قانونی سریال پوست شیر قرار است اولین تجربه حضور محمودی در شبکه نمایش خانگی باشد. از سری کار های مطرح محمودی میشود به چند متر مکعب عشق اشاره کرد که با این فیلم در جشنواره های داخلی و بین المللی درخشید و توانست جوایز متععدی را به دست آورد.

معرفی بازیگران سریال پوست شیر

این سریال دومین حضور شهاب حسینی پس از سریال شهرزاد ساخته حسن فتحی در شبکه نمایش خانگی است. هادی حجازی‌فر که با فیلم‌های سینمایی ساخته محمدحسین مهدویان به شهرت رسید. حجازی‌فر در کارنامه بازیگری خود بازی در سریال نمایش خانگی «ممنوعه» را ثبت کرده است. حجازی فر و شهاب حسینی برای اولین بار در این سریال مقابل یکدیگر ایفای نقش می کنند.

پردیس احمدیه بازیگر فیلم سینمایی «لامینور» ساخته داریوش مهرجویی و سریال شبکه نمایش خانگی «نوبت لیلی» به کارگردانی و تهیه کنندگی روح الله حجازی که هم‌اکنون درحال پخش هستند.

«پوست شیر» سومین حضور پانته آ بهرام در شبکه نمایش خانگی است. بهرام و شهاب حسینی سال ها پس از فیلم «وکیل»، سریال خاطره انگیز «پلیس جوان» و فیلم «بچه های ابدی» ؛ در این سریال مقابل یکدیگر ایفای نقش می کنند.

«پوست شیر» سومین حضور آناهیتا افشار در سریال های شبکه نمایش خانگی پس از «قورباغه» و «آنها» است. او پیش از این در آثاری چون فیلم سینمایی «هفت و نیم» با برادران محمودی همکاری داشته است.

«پوست شیر» سومین حضور علیرضا کمالی در سریال های شبکه نمایش خانگی و دومین همکاری وی با برادران محمودی بعد از فیلم سینمایی «هفت و نیم» است.

«پوست شیر» سومین حضور مهرداد صدیقیان در سریال های شبکه نمایش خانگی و اولین همکاری وی با برادران محمودی است.

نقد و بررسی سریال پوست شیر

نقد سریال پوست شیر جمشید محمودی بعد از پخش قسمت اول سریال پوست شیر با بررسی ابعاد مختلف این سریال از سایت فیلم تو ایرانی بصورت اختصاصی منتشر می‌شود و میتوانید نقد کامل این سریال ایرانی را بخوانید. پردیس احمدیه در سریال پوست شیر سومین تجربه بازی در سریال نمایش خانگی را تجربه میکند و اخیراً با هنرنمایی در فیلم مجبوریم جوایز متعددی دریافت نمود. بابک کریمی در سریال پوست شیر با نقش جدی سومین هنرنمایی خود در نمایش خانگی را پشت سر میگذارد و گفته شده در « سریال آمستردام » نیز ایفای نقش خواهد کرد. تماشای سریال پوست شیر بصورت اینترنتی از فصل تابستان 1401 شروع می‌گردد و دانلود قسمت اول سریال پوست شیر ایرانی کامل در نمایش خانگی توسط لوین فیلم ارائه میگردد.

این مقاله را هم بخوانید :   بهترین کتاب های شعر انگلیسی

سریال پوست شیر کی پخش می شود؟

درمورد زمان پخش سریال پوست شیر باید بگوییم کـه سریال «پوست شیر» بـه کارگردانی جمشید محمودی، تهیه کنندگی نوید محمودی و نویسندگی جمشید محمودی و رضا بهاروند از چهارشنبه ۳۰ شهریور ماه ساعت ۲۰ بـه صورت اختصاصی در فیلم‌نت منتشر میشود.

باید بگوییم کـه داستان سریال پوست شیر هنوز منتشر نشده اسـت. «چند مترمکعب عشق» و «شکستن هم‌زمان بیست استخوان» دو فیلمی اسـت کـه بـه کارگردانی جمشید محمودی ساخته شده. او در «رفتن» و «مردن در آب مطهر» هم بعنوان نویسنده و تهیه‌کننده حضور داشت. جمشید و نوید محمودی پیش از این بـه صورت مشترک، سریال‌های «سایه‌بان» و «دلدار» را برای تلویزیون ساخته بودند.

درباره سریال پوست شیر

سریال پوست شیر (The Lion Skin) سریالی اجتماعی، درام و جنایی به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه کنندگی نوید محمودی در شبکه نمایش خانگی محصول سال 1401 است؛ نوید و جمشید محمودی بعد از ساخت دو سریال «دل‌دار» و «سایه‌بان» برای شبکه دو سیما در اولین تجربه سریال‌سازی‌ خود در شبکه نمایش خانگی، تولید یک درام جنایی را با نام «پوست شیر» در یکی از محله‌های تهران آغاز کرده‌اند؛ پوست شیر دومین حضور شهاب حسینی پس از سریال محبوب و خاطره انگیز «شهرزاد» در شبکه نمایش خانگی است؛ همچنین این مجموعه دومین حضور هادی حجازی فر در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود؛ هادی حجازی فر و شهاب حسینی برای اولین بار در این سریال مقابل یکدیگر ایفای نقش می‌کنند؛

دانلود سریال پوست شیر قسمت 1 اول به کارگردانی و نویسندگی جمشید محمودی با تهیه کنندگی نوید محمودی محصول ایرانی نمایش خانگی سال 1401 است. داستان سریال پوست شیر موضوع اجتماعی دارد که در خلاصه داستان آمده آنجایی که برسم بهشون کف آنجا پر از خون خواهد شد یا خون من یا آنها که سرنوشت مسیر متفاوتی برایش رقم میزند. فیلمبرداری سریال نمایش خانگی پوست شیر در تهران انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در شمال کشور بوده که بمدت چهار ماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی جمشید محمودی موضوع آن درمورد دغدغه‌های اجتماعی با رویکردی انتقادی خواهد بود.

منبع: https://filmsky.ir