اردیبهشت 9, 1403

در نظر گرفتن کریپتو و ریسک با دنی چونگ، یکی از بنیانگذاران Tranchess

BeinCrypto با دنی چونگ، یکی از بنیانگذاران Tranchess صحبت کرد. او در مورد چشم اندازه در حال تغییر سرمایه گذاری در حوزه کریپتو و این که فضای آینده چقدر مسیر می تواند داشته باشد، می تواند باشد.

از زمان انتشار کاغذ سفید ساتوشی، اکثر افراد ارزهای رمزنگاری شده از طریق بیت کوین. چه به دلیل اعتقاد قوی به اخلاق غیرمتمرکز باشد یا به عنوان پوششی در برابر سیستم فعلی، سرمایه گذاری سال به سال افزایش یافته است.

اما، با باز شدن عرصه‌های جدید، مانند غیر توکن‌های قابل تعویض (NFT) و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، بیت کوین به عنوان اولین سرمایه ورودی و فراگیر کمتر می‌شود.

 

سایر آرزوهای رمزپایه ثابت می‌سازند که مکانیسم‌های داخلی و بخشی از پرتفوی‌های مهم‌تر هستند. برای دنی چونگ، همه چیز در مورد سرمایه گذاری در نظر گرفته شده است.

اتریوم هدف دست یافتنی ارائه می دهد

چونگ توضیح می‌دهد که مشخص نیست بیت‌کوین همان قدرت قبلی را حفظ می‌کند یا خیر. با این حال، هنوز هم کسانی هستند که خارج از جامعه یک اصطلاح جذاب هستند.

«بسیاری از مردم، اگر اهل رمزنگاری نباشید، بیت کوین را با کریپتو مرتبط می‌کنند. موضوع این است که ما بیشتر داریم که وارد کریپتو می‌شوند و بیشتر در مورد کریپتو و نوع پروژه‌ها یا سکه‌ها آموزش می‌بینند. من فکر نمیکنم لزوماً مردم مستقیماً وارد بیت کوین می شوند.»

برای چانگ، کسانی که با آنها در گذشته است، احتمالاً داشتن یک بیت کوین کامل را بسیار دست نیافتنی می دانم. اکنون که قیمت از 60000 دلار عبور کرده است، به نظر یک دارای پرهزینه است.

در حالی که سرمایه گذاران باید یک بیت کوین کامل بخرند، به نظر می رسد برای دستیابی به هدف داشتن یک ETH در حالی که هنوز حدود 4000 دلار است، قابل کنترل تر است.

“بنابراین مردم این طرز فکر را دارند که حتماً باید یک سکه داشته باشند و اگر آن یک سکه به جای 50 گردند، شاید چند گرانند باشد، احتمالاً چیزی است که ارزش زیادی دارد. نمی‌دانم لزوماً درست است یا نه، اما این چیزی نیست که خیلی از دوستان من که برای اولین بار رمزنگاری شده‌اند، به آن نگاه می‌کنند و فکر می‌کنم این را در واقع راه بدی در نظر می‌گیرم که چقدر می‌توان جلوتر رفت. نیست. /p>

سبقت ETH از BTC، اگر مشکلات آن را برطرف کند

علاوه بر این که چون یک هدف دست یافتنی تر است، در حال حاضر امکان سبقت ETH از BTC را می بیند. با این حال، او می گوید که این موضوع به این موضوع بستگی دارد که آیا مشکلات خود را می کند یا خیر.

«در آینده، مطمئناً فکر می کنم که می توانم. فقط چند موضوع مهم وجود دارد که فکر می کنم فالاً باید آنها را حل کنیم. این شامل هزینه های هنگفت گاز، ازدحام بیش از حد در صورت استفاده از زنجیره و زمانی که لایه 2 می تواند در واقع راه اندازی شود.»

او می‌تواند پروژه‌ها را تعیین کند که با چه سرعتی در این موضوع به واقعیت تبدیل شود.

«من حدس می‌زنم که همه اینها به پروژه‌های لایه‌های مختلف می‌پردازند که می‌آیند و سعی می‌کنند آن را به واقعیت تبدیل کنند. به عنوان یک کاربر از زنجیره‌ها، امیدواریم که این اتفاق سریع‌تر از این اتفاق بیفتد. بدیهی است که ما علاقه زیادی به جستجو و کار روی لایه دو داریم.

علاوه بر این، محیط واقعی بحث هایی را مطرح می کند که بهترین راه حل برای پیشبرد اتریوم کدام است. او اشاره می کند که چگونه برخی از شخصیت های آنلاین حمایت از سرسخت خود را از زنجیره های جدید یا راه حل های لایه دوم اعلام می کنند. بنابراین، آن را به نبردی بین این دو تبدیل می کند.

«من بیشتر یک موضع بی طرف هستم. من معتقدم که چه خوب ممکن است کمی طول بکشد تا بهتر شود، اما در دنیای رمزنگاری و DeFi مخصوصاً، اگر واقعاً بخواهند، همیشه می توانم آنچه را که خوب است در مدت زمان کوتاهی به بهترین تبدیل کنند. این برای کریپتو به نوعی هیجان انگیز است. این نوع رقابت بسیار شدید است که در راه است. من فکر می کنم مسیر بعدی برای کاربران و پروتکل ها سخت است.”

وزن کردن آسان با تنوع

برای چونگ، این فقط بیت کوین و اتریوم است که فرصت های سرمایه گذاری را ارائه می دهد. با این حال، درک استله که اینها رفتن به.

«فکر می‌کنم این سکه‌ها آشناتر هستند و با توجه به این که چگونه به آینده‌ای بپردازند، این معنی است که مردم به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشند. این معناست که برای خرید آن‌ها می‌آیند، مطمئناً در مقایسه با دیگر توکن‌ها، این کار را بسیار آسان‌تر خواهد داشت. مواردی که می توانید قبل از ورود به آن وارد شوید، یک حساب صرافی ایجاد کنید.»

«بنا براین اگر به آن نگاه کنیم، بله، در حال حاضر نوعی مزیت طبیعی وجود دارد که می تواند این سکه ها را وارد کند. بسیاری از پلتفرم های به اصطلاح مالی مانند Saxo Bank و غیره نیز دارای وجوهی هستند که حداقل بیت کوین و Ethereum را ردیابی می کنند. بنابراین برای اینکه قبلاً به این پلتفرم‌ها دسترسی دارند، طبیعی است.» او می گوید.

این مقاله را هم بخوانید :   طراحی اپلیکیشن‌ موبایل

در نظر گرفتن روش های مختلف برای نگاه کردن به سکه

با این حال، این معنا نیست که چون فکر می کنم توکن ها و سکه ها باید فقط برای دو مورد برتر نادیده گرفته شوند.

«سایر کریپتوها به این آسانی می‌کنند، اما من فکر می‌کنم که حتماً باید افرادی باشند که سعی می‌کنند فضای کریپتو را وارد کنند یا سعی کنند سکه‌هایی را برای سرمایه‌گذاری در فضای کریپتو پیدا کنند. چرا؟ اول از همه، ما می‌علاقه‌های مالی زیادی را در فضای یا حتی تعداد زیادی سرمایه به شرکت ها یا صرافی‌هایی مانند FTX یا Binance دارند. اخیراً اخباری از دورهای زیادی از سرمایه گذاری هایی که با این دو صرافی برتر اتفاق می افتد، منتشر می شود. بنابراین به طور طبیعی، بایننس کوین BNB و همچنین FTX حتماً باید داشته باشید. منظورم این است که مردم به اصطلاح در حال خرید سهام این شرکت هستند.

مبانی و افق

چونگ می‌داند که هدف را کامل می‌داند، بدون درک اساسی از ارزهای دیجیتال.

“همچنین سکه های دیگری نیز وجود دارند که در Top 20 و Top 15 قرار دارند. همیشه خوب است که نگاهی بیندازید.” این کار را در مرحله بعدی سوق می‌کند، ممکن است سرمایه‌های سنتی را در کجا سرمایه‌گذاری کنید.

“بدون اصول اولیه یا با سکه هایی که سر به فلک می کشند، ممکن است همیشه بهترین گزینه باشد، حتی اگر ممکن است ارزش بازار خوبی داشته باشد.” می‌خرید.”

با این حال، به طور کلی، علاوه بر درک خود، هدف و استراتژی شخصی شما نیز مهم است.

«حقیقت این است که به این امر می پردازد که افق شما چیست و همچنین هدف شما از رسیدن به این نشانه چیست. منظورم این است که برای برخی از آنها، این فقط یک بازی از آن است. این چیزی است که از آن یک بازی می سازد یا برای خرید چیزها به آن نیاز دارد. بنابراین من فکر می کنم که این کاملاً خوب است. این واقعاً به این بستگی دارد که از چه زاویه ای وارد سکه شوید.”

“این واقعاً چیزی است که چگونه می تواند به آن نگاه کنید”

 

در نتیجه، وضعیتی ایجاد می‌شود که “پاسخ صحیح” وجود ندارد.

«بنابراین اجازه دهید فقط از کمی شما در خیابان به آن نگاه کنید. چرا آنها می خواهند به تعقیب ارزهای دیجیتال نگاه کنند؟ اگر به نوعی نمونه کارها یک راه حل اعتقاد دارید. منظورم این است که نگاه سنتی به این موضوع این است که آن را به دارایی‌های مختلف تقسیم می‌کنند و شاید بخشی از آن به سهام شما، بخشی از آن به سبد قرضه و بخشی نیز کالاهای ارزی باشد.

ملاحظات دارای رمزنگاری: تازه وارد در مقابل سرمایه گذاران با تجربه

“بعضی از مردم معتقدند کوچکی از درصد را می‌توان در کلاس دارای آلفا و بتا بالا قرار داد. در این مرحله، افرادی که با کریپتو آشنایی ندارند، می‌توانند آن را از آن چند درصد در نظر بگیرند.»

برای کسانی که سرمایه گذاران زیرک تری هستند، چون مسیر متفاوتی را می بینند. حتی به برخی از سرمایه‌گذارانی که می‌شناسند اشاره می‌کند که به قدری متعهد به ارزهای دیجیتال هستند که به‌عنوان بخشی از سبد قرضه خود، استیبل کوین‌هایی مانند USDC را می‌بینند. این به ثبات و بازده سال به سال آن است.

https://hoseinifinance.com/blog/digital-currency-training/ethereum/