اردیبهشت 9, 1403

افتتاح بزرگترین ساندویچ پانل خط تولید +  { سال 1401}

روشنایی اتاق توسط چهار عدد چراغ در چهار طرف بیرونی و بالای اتاق، چهار چراغ اختصاصی در داخل، دو عدد سه گوش شبرنگ بر روی سپر، دو عدد چراغ گوشوارهای L و هشت عدد چراغ ترانزیتی در دو طرف بیرونی اتاق تامین میشود. پانل ها را با توجه به جنس لایه بیرونی به چهار نوع یک رو ورق یک رو فویل، دو رو فویل، دو رو نایلون، یک رو ورق یک رو کاغذ تقسیم می کنند. در نتیجه برای خرید این نوع محصولات حتما از سلامت محصول اطمینان حاصل کرده و به مواردی از قبیل: ضخامت فوم و ورق، جنس ورق و دانسیته فوم نیز توجه لازم را داشته باشید. امروزه استفاده از پنلهای ساندویچی رونق بسیاری پیدا کرده است. پانل های ساندویچی با دارا بودن ویژگی های انعطاف پذیر دارای موارد استفاده متنوعی هستند. ساندویچ پانل در انواع ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی موجود است که خود دارای زیر شاخه های متنوعی هستند مثل ساندویچ پانل اتاق تمیز که برای اماکن با درصد اطمینان بالا از ایمنی و یا ساندویچ پانل سردخانه ای با دقت بالا در حفظ انرژی سرمایی و گرمایی و… دارای طرح و رنگ های متنوعی است. ایجاد آببندی مطمئن: به سبب طرح ذوزنقهای شکل و شکل اتصال پانلهای سقفی و استحکام و مقاومت ایدهآل، آب بندی مطمئنی برای ساختمان ایجاد میکند.

پوشش سقف زیپ پانل

ساندویچ پانل سقفی پوششی برای سقف است که به دلیل گامهای ذوزنقه ای و شکل اورلپ امکان نفوذ آب به آن از بین می رود. این پانل ها به شکل مکعب مستطیل طراحی می شوند و ضخامت آنها از 4 الی 15 سانتی متر بنا به درخواست کارفرما و نوع طراحی سازه مشتری تنظیم می گردد. پوشش سقف زیپ پانل درحالیکه پانلهای ساندویچی دقیقا نقطه مقابل مصالح سنتی هستند و به واسطه روش نصب متفاوت آنها و اجرا شدن با پیچ و مهره، به راحتی میتوانید آنها را دمونتاژ و در محل دیگری مونتاژ کنید. در مقایسه با مصالح موجود، قیمت پایینتری دارد و در مجموع بهصرفه است. جنس لایه عایق از ترکیبات پشم سنگ، پشم شیشه، پلی یورتان و پلی استایرن است. ساندویچ پانل های دیواری جهت پوشش دیوارهای سازه به کار می رود.این پانلها نیز مشابه پانل های سقفی از فومی تشکیل یافته که نقش عایق را ایفا می کند.فوم پانلها می تواند از جنس های مختلف تولید شود.قابل ذکر است که انتخاب نوع هسته ساندویچ پانل بسته به نوع کاربرد و مصرف آن دارد.فوم میانی پانل می تواند از پلی اورتان باشد که پانل تهیه شده از این فوم به نام ساندویچ پانل پلی اورتان شناخته می شود.فوم های دیگر فوم پلی استایرن، اکس پی اس، پشم سنگ و پشم شیشه می باشد.از بین فوم های ذکر شده فوم پلی اورتان بهتر و پرکاربرد تر از مابقی آنهاست و از کیفیت بالاتری برخوردار است.

 

پوشش سقف

تا حدی مشابه ساندویچ پانل دیواری است ولی ضریب حرارتی پایینی نسبت به آن دارد. با این حال، برای عملکرد طولانی مدت بهتر و اثربخشی هزینه، پوشش سقف پانل های با ضریب هدایت حرارتی بیشتر انتخاب بهتری هستند – مانند ساندویچ پانل های PIR-core. این مشخصه در ضریب انتقال حرارت و صوت نقش به سزایی دارد. در مورد ساندویچ پانل ها همان طور که میدانید جز مصالحی هستند که به عنوان عایق رطوبت،حرارت ،گرما، سرما و حتی صوت در دیوار ها و یا سقف به کار میروند از همین رو استفاده از آنها در انواع ساختمان های صنعتی، مسکونی، اداری ، پالایشگاه ها، نیروگاه ها، صنایع، آزمایشگاه ها ،ساختمان های داروسازی و حتی ویلاها بسیار حائز اهمیت می باشد. اما با توجه به ساختار ساندویچ پانل این امر محقق نمیشود ، زیرا ساندویچ پانل بر اساس ساختار خود طبق اندازه مورد نظر تولید می گردد و امکان دارد در محل دیگر نتوان از آن ابعاد و اندازه ها استفاده کرد . ساندویچ پنل های دست دوم ضمن دارا بودن تمامی ویژگی های نمونه ی نو آنها در تمامی ساختمانهای پیش ساخته قابل استفاده هستند اما اغلب ساندویچ پانل های دیواری و سقفی دست دوم را در ساختمان های صنعتی و کشاورزی که ظاهر و زیبایی آنها اهمیت چندانی ندارد؛ استفاده میکنند.

 

اما این امر در مورد پنل های ساندویچی به صرفه نیست. پنل های مذکور در انواع گوناگون تولید می شوند و بطور کلی به دو دسته ساندویچ پانل ماموت سقفی و دیواری تقسیم می شوند. ساندویچ پانل یک ساختار ساده بسیار سبک است که از دو لایه فلزی که در وسط آن یک لایه عایق با خواص فیزیکی ویژه قرار دارد تشکیل شده است.خطوط ساندویچ پانل های گروه صنعتی پارلو با ظرفیت تولید بیش از 7/000/000 متر مربع قابلیت تولید انواع ساندویچ پانل های سقفی ، دیواری (معمولی و پیچ مخفی) و سردخانه ای با ضخامت ، طول و رنگ های مختلف را دارد.این ساندویچ پانل ها با ورق های آلوزینک ، آلومینیوم ، گالوانیزه ، فوم آلومینیوم ، کاغذ کرافت و یا ترکیبی از این روکش ها تولید می شوند.با توجه به کاربرد های گوناگون ساندویچ پانل و نیاز مشتریان ، می توان از عایق های پلی اورتان ، پلی استایرن و پشم سنگ استفاده کرد. از ساندویچ پانل معمولا به عنوان یک روکش خارجی برای ساختمانهای یک یا چند طبقه استفاده میشود یعنی در مواردی که نیاز به یک روکش با کارایی بالا، استحکام مناسب و وزن کم باشد میتوان از آن استفاده کرد.

این مقاله را هم بخوانید :   چرا دستگاه حضور و غیاب بخریم؟

زیپ تک

ساندویچ پانلها از یک لایه فوم عایق تشکیل شده اند. لایه میانی ساندویچ پانل به عنوان عایق حرارتی در ساختمان عمل می کند و انتخاب آن با توجه به نیاز کاربر انجام می شود. جنس لایه میانی اکثرا پلی اورتان و پشم سنگ در نظر گرفته میشود. از جمله جنس و تعداد لایه ها و نیز ضخامت لایه هایی که ساندویچ پانل را تشکیل می دهند. شایان ذکر است که تمام این ویژگی های ذکر شده می تواند در قیمت ساندویچ پانل موثر باشد و مواردی مانند یک رو ورق یا دو رو ورق و همچنین جنس ورق های استفاده شده در آن ها متفاوت است. زیپ تک ساندویچ پانلهای دست دوم یا کارکرده، ضمن دارا بودن قیمت مناسب، کیفیت و مقاومتی همچون نمونه اولیه، بهترین گزینه برای کاهش هزینه ساختمان سازی … خرید فروش و قیمت پژو کارکرده و دست دوم در ایران شیپور … خرید موتور چهار چرخ قیمت چهار چرخ نو و دست دوم در شیپور … و دوم اینکه امکان آسیب به پانل ها در حین عملیات جداسازی این سازه ها از مکان اولیه و یا جدا شدن ورق ها از فوم وجود خواهد داشت. برای خرید ساندویچ پانل دست دوم یا سفارش تولید ساندویچ پانل نو با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به سایت ساندویچ پانل تهران مراجعه فرمایید.

 

خرید و فروش و قیمت انواع ایکس باکس وان نو و دست دوم در شیپور … خرید فروش تولید اداری کارگاهی ثابت چرخدار پیچ و مهره ای LSF سازه پیش ساخته ساندویچ پانل. کانکس خرید فروش تولید اداری کارگاهی ثابت چرخدار پیچ و مهره ای lsf سازه پیش ساخته ساندویچ پانل دو طبقه کیوسک نگهبانی مدیریتی اجرا در عمل دست دوم سرویس … بدیهی است که ساندویچ پانل دست دوم در مقایسه با ساندویچ پانل نو دارای قیمت ارزان تری میباشد و همانطور که میدانید یک سری عوامل ساختاری همواره در تعیین قیمت ساندویچ پانل ها تاثیر گذار بوده اند که لازم به ذکر است که تمامی این عوامل در تعیین قیمت ساندویچ پانل دست دوم نیز دخیل هستند. کانکس ساندویچ پانل دست دوم از جمله کانکس هایی است که تمامی دیواره آن توسط پرس فلزات ساخته شده و از دو لایه عایق قوی برخوردار می باشد که به منظور مقاومت بیشتر سازه یک لایه نرمتر نیز در بین این دو لایه جهت ممانعت از عبور حرارت، صدا، نم و رطوبت در نظر گرفته شده است. ساندویچ پانل از سه لایه ساخته شده است که یک هسته با چگالی کم بین دو لایه پوست نسبتا نازک قرار گرفته است.

 

این نوع ساندویچ پنل در سقف انواع سازه های پیش ساخته، سردخانه ها و صنایع برودتی، سالن ها و اماکن ورزشی، سوله سازی، انبارها و کانتینرهای حمل و نقل مورد استفاده قرار می گیرد و جزء پرکاربردترین نوع ساندویچ پنل می باشد. دهانه 15 متر طول 42 متر هر دو طرف ستون صاف یا مناسب نصب ساندویچ پنل تحویل فوری و بی واسطه ارائه فاکتور رسمی. و یا آلومینیوم باشد. ماده اصلی برای ساخت این عایق، سنگ بازآلت است که از گروه سنگهای آتشفشانی آذرین محسوب میشود. قیمت خرید هر متر مربع ساندویچ پانل بستگی به ضخامت کلی محصول و ماده اصلی گرمازای به کار برده … در صورتی می توانید از مزایای کامل این نوع از محصولات بهره مند شوید که نمونه هی اصل و مرغوب را در اولویت خرید قرار دهید. لازم به ذکر است که بگوییم ساندویچ پانل سقفی را میتوان به عنوان پانل بسیار سبک ، مقاوم و مدرن در دسته مصالح ساختمانی شناخت که استفاده از آن موجب بی نیازی از مصالح سنتی میشود، نصب آن بسیار ساده بوده فقط کافی است پانل سقفی را روی آهن و فولاد قرار و با ابزار و یراق های استاندارد آنرا به سازه متصل کنید . ساندویچ پانل یکی از انواع مصالح ساختمانی است که امروزه باتوجه به مزایای بسیار و ویژگی های منحصر بفرد و متناسب با نیازهای روز صنعت ساختمان مورد توجه قرار گرفته است.