اردیبهشت 8, 1403

خرید و قیمت نرده شیشه ای راه پله

با توجه به اینکه همه صنایع به ویژه صنعت شیشه روز به روز با منابع مفید در حال پیشرفت هستند، همه انسان ها در تلاش هستند تا حد امکان از مواد به روزتر استفاده کنند. امروزه شیشه لاکوبل در ساخت اجزای گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. برخلاف گذشته که شیشه برای افراد خطرناک به نظر می رسید، در حال حاضر این مشکل با ساخت شیشه های مقاوم و با احترام بالا حل شده است. پس افراد بدون هیچ نگرانی از شیشه ها در سازه های خود استفاده می کنند و دکوراسیونی شیک و خاص را به ارمغان می آورند. در ادامه این مقاله قصد داریم درباره قیمت نرده شیشه ای راه پله و درباره توضیحاتی را شرح دهیم و به مزایا این محصول بپردازیم.

 

نرده شیشه ای راه پله چیست؟

در دنیای جدید، شیشه کاربرد های زیادی دارد. یکی از رایج ترین کاربرد های شیشه، استفاده از آن در شیشه پنجره است. اما امروزه از شیشه در زمینه های مختلفی مانند درب شیشه ای، بالکن شیشه ای، نصب پارتیشن و … استفاده می شود اما اخیراً با پیشرفت علم و فناوری از شیشه ها بهره بیشتری می برند. یکی از مدرن ترین و به روزترین موارد استفاده از شیشه در نرده های شیشه ای است. هر اقامت گاهی یک راه پله می خواهد تا ایمنی و پله های خود را تضمین کند. البته جدا از ایمن بودن، زیبایی نیز بسیار ضروری است و در پلان داخلی خانه بسیار حیاتی است. ما انواع مختلفی از نرده ها داریم: نرده چوبی، نرده فلزی، نرده شیشه ای و … اما یکی از محبوب ترین این نرده ها نرده شیشه ای می باشد. این نرده ها یکی از شیک ترین و زیباترین انواع نرده ها هستند. نرده های شیشه ای علاوه بر ایمنی، ظاهری بسیار دلپذیر به خانه و یا محیط کار شما می بخشند.

 

انواع نرده شیشه ای راه پله

از آن جایی که انواع پله های فوق العاده مانند مستقیم، مارپیچ و غیره وجود دارد، می توان نرده شیشه ای را نیز بر این اساس طراحی کرد. انواع بسیار از نرده های شیشه ای مانند اسپیگات، روکار و توکار وجود دارد که برای پله های به خصوص ساخته شده اند و باید از بالا تا پایین و مطابق با پله ها ساخته شوند. در زیر چند مورد از انواع شیشه راه پله بیان شده است؛

  • نرده شیشه ای برای راه پله گرد یا پله های پیچ
  • شیشه نشکن یا سکوریت
  • شیشه نسوز یا پیرکس
  • شیشه یا آینه ای یا رفلکس
  • شیشه تاشو
  • شیشه لمینت
  • شیشه فلوت
  • شیشه سندبلاست
  • شیشه کریستال، شیشه خم

 

مزایای نرده شیشه ای راه پله

یکی از مزایا شیشه ای راه پله این است که مانند نرده های چوبی، ایمنی ایجاد می کند و خطر افتادن برای کودکان را تهدید نمی کند. یکی از بزرگترین خطرات نرده های قدیمی این بود که یک نوزاد یا چیز دیگری ممکن بود از میان میله ها بیفتد یا چیزی در میان آن گیر کند. اما در نرده های شیشه ای به دلیل اتصال به یکدیگر چنین خطری وجود ندارد و به دلیل مقاوم بودن شیشه هیچ گونه انعکاس وجود ندارد. دومین مزیت آن این است که نرده های شیشه ای دیگر مانند نرده های آهنی در مدت کوتاهی به دلیل تماس با آب و باران پوسیده نمی شوند. بنابراین می توان استناد کرد که دوام و طول عمر آن ها نسبت به نرده های مختلف بیشتر است.

مسئله دیگر این است که اگر از نرده شیشه ای در راه پله خود استفاده می کنید، می توانید اطمینان حاصل کنید که نگهداری آن بدون دردسر خواهد بود. تعمیر و نگهداری این نرده ها بسیار راحت است و در کمترین زمان به وسیله یک دستمال تمیز می شوند. امروزه نیز مواد نانویی وجود دارند که می ‌توانید با استفاده از آن‌ ها شیشه ها را از کثیفی و لکه دار شدن دور نگه دارید. یکی دیگر از مزایا نرده شیشه ای راه پله این است که می توانید مطابق با دکوراسیون داخلی خود انتخاب کنید و در هر رنگ و مدلی که می خواهید سفارش دهید و نصب کنید. ویژگی دیگر این است که بعد از ساخت و طراحی آن، نصب در محل بسیار راحت و آسان است و هیچ گونه کثیفی ندارد و صرفاً با استفاده از گیره، پایه، در محله مورد نظر قلاب می شوند.

هزینه نرده شیشه ای راه پله

هزینه نرده شیشه ای به طیفی از عوامل بستگی دارد که شامل نوع شیشه، نوع نصب، ابعاد شیشه، مواد و مقدار اتصالات مورد استفاده در برخی از مراحل کار می شود. اول از همه، تصمیم بگیرید چه نوع شیشه ای را جستجو می کنید تا بتوانید مهم ترین مرحله قیمت را تعیین کنید. برای مشاهده انواع مختلف شیشه های مناسب برای نرده های راه پله تنها کافی است به وب سایت https://iranlacobel.com مراجعه کنید و نسبت به سفارش خود اقدام کنید. این شرکت تولید و تجهیز انواع نرده های شیشه ای را آغاز کرده است و به طور معمول سعی کرده است تا با متریال عالی، مدرن ترین طرح ها و مناسب ترین هزینه برای نرده های شیشه ای به مشتریان خود اعطا کند. شما می توانید طرح های مورد نظر خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید و در اسرع شیشه دلخواه خود را با کیفیت عالی بدست آورید.

این مقاله را هم بخوانید :   همه چیز درباره کد تخفیفی‌ها!