اردیبهشت 8, 1403

بهترین شهرهای کانادا برای خرید ملک

طبق آمار کانادا، تقریباً از هر پنج کانادایی یک نفر در حال حاضر از راه دور کار می کند.

با این اقتصاد دیجیتال جدید، بسیاری از مردم دیگر برای کار به شهر یا شهر خاصی وابسته نیستند. به گفته شورای بازرگانی آلبرتا، بسیاری از آنها به حومه‌های کوچک‌تر نقل مکان می‌کنند و حتی به استان‌های دیگر مانند آلبرتا نقل مکان می‌کنند تا خانه‌ای را پیدا کنند که بهترین ارزش را برای پولشان ارائه دهد.

در زیر، من برخی از مناطق در کانادا را به شما نشان خواهم داد که ارزش بسیار خوبی در املاک و مستغلات دارند.

  شهرهای کانادا با بهترین قیمت املاک و مستغلات

ارزش املاک و مستغلات به موقعیت مکانی بستگی دارد. ونکوور یک شهر عالی برای زندگی است، اما هزینه یک خانه سه خوابه در یک زمین کوچک دو یا حتی سه برابر هزینه یک خانه در یک شهر کوچک را به شما تحمیل می کند.

در حالی که شهر بزرگ مطمئناً جذابیت خود را دارد، کانادا شهرها و شهرهای کوچکتر واقعاً زیبا دارد. هر یک از این شهرها جذابیت منحصر به فرد خود را دارند و هزینه های ملکی را به طرز شگفت انگیزی پایین می آورند. از رودخانه‌ها، دره‌ها و زیبایی‌های طبیعی Saguenay، Que.، گرفته تا شهر شلوغ ساحلی سنت جان، N.B.، این شهرها بهترین ارزش را برای سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات به کانادایی‌ها ارائه می‌دهند.

سنت جان، N.B.

میانگین قیمت یک خانه تک‌خانواری در جولای ۲۰۲۲: ۲۷۶,۴۳۷ دلار

آنچه می توانید با این قیمت بخرید: خانه 3 خوابه 1500 فوت مربعی 2 حمام

بی بی سی شهر سنت جان، N.B. به عنوان “دست کم گرفته شده” و “در حال گذراندن دوره رنسانس”. طبق گزارش CREA، میانگین قیمت خانه های فروخته شده در جولای 2022، 276437 دلار بوده است. در حالی که این افزایش 12 درصدی نسبت به سال قبل است، اما هنوز بسیار کمتر از میانگین ملی 629921 دلار است.

اگر ایده یک شهر کوچک در کنار آب برای شما الهام‌بخش به نظر می‌رسد، سنت جان، N.B. ارزش بررسی را دارد. آنها منظره زیبایی از خلیج فاندی را ارائه می دهند و تماشای غروب خورشید در یکی از رستوران های کنار آب توصیه می شود. اگر بخواهید کمی خارج از شهر رانندگی کنید، مسیرهای پیاده روی و طبیعت زیادی نیز وجود دارد.

بر اساس وب سایت شهر، سنت جان تعداد فزاینده ای از کارآفرینان و صحنه های هنری محلی شلوغ دارد.

مونکتون، N.B.

میانگین قیمت یک خانه تک خانواده در جولای 2022: 340,300 دلار

آنچه می توانید با این قیمت بخرید: خانه 1768 فوت مربعی 3 خوابه و 2 حمام

طبق گزارش CREA، متوسط قیمت یک خانه یک‌خانواری در منطقه شهری بزرگتر مونکتون در جولای 2022، 340,300 دلار بود. اگر به دنبال چیزی کوچک‌تر هستید، خانه‌های شهری حدود 266,300 دلار برای شما هزینه خواهند داشت.

بر اساس گزارش Job Bank of Canada، Moncton جامعه‌ای پذیرا است و به دلیل داشتن بازار کار رو به رشد شناخته شده است. این شهر دارای تعدادی رستوران خوب است، پارک های عمومی فراوانی را ارائه می دهد، و دارای یک منطقه هیجان انگیز در مرکز شهر است که در آن می توانید موزه ها، گالری ها، تئاترها و صحنه های زندگی شبانه شلوغ را پیدا کنید.

این مقاله را هم بخوانید :   معرفی کامل بهترین برند تجهیزات آشپزخانه صنعتی

Saguenay، Qué.

میانگین قیمت یک خانه تک‌خانواری در جولای ۲۰۲۲: ۴۴۸,۶۹۴ دلار

آنچه می توانید با این قیمت بخرید: خانه 4 خوابه 2 حمام

طبق انجمن حرفه‌ای کارگزاران املاک کبک، متوسط هزینه یک خانه تک‌خانواری در Saguenay تا جولای 2022، 448,694 دلار بود. اگرچه ممکن است ارزان‌ترین در کبک نباشد، اما هنوز بسیار پایین‌تر از میانگین ملی است و پایین‌تر است. هزینه زندگی به طور کلی

اگر عاشق فضای باز هستید Saguenay درست در کوچه شما خواهد بود. طبق گفته Tripadvisor، این منطقه به دلیل پارک‌های طبیعی بزرگ، پیاده‌روی فراوان و آبراه‌ها، همواره در میان زیباترین مناطق کبک قرار دارد. این شهر زیبا در دامنه تپه مستقیماً بر روی رودخانه Saguenay واقع شده است. تپه‌ها مملو از دهکده‌های دیدنی هستند و این مکان واقعاً زیبایی برای بازدید و زندگی است.

رجینا، ساسک.

میانگین قیمت خانه یک‌خانوار در جولای 2022: 268000 دلار

آنچه می توانید با این قیمت بخرید: خانه 3 خوابه 1044 فوت مربعی 2 حمام

طبق گزارش سه ماهه دوم CREA، متوسط هزینه یک خانه تک خانواده در رجینا در جولای 2022 268000 دلار بود که آن را به یکی از مقرون به صرفه ترین شهرهای کانادا تبدیل کرد. بر اساس داده های شهر، رجینا نیز یکی از سریع ترین شهرهای کشور در حال رشد است.

به گفته CREA، در حالی که برخی ممکن است از هوای سرد شکایت داشته باشند، این شهر دارای پارک‌ها، مراکز تفریحی، مراکز هنری فرهنگی فراوان است و بازار کار به طور پیوسته در حال رشد است.

سنت جان، N.L.

میانگین قیمت یک خانه تک خانواده در جولای 2022: 331,800 دلار

آنچه می توانید با این قیمت بخرید: خانه 3 خوابه 1557 فوت مربعی 2 حمام

طبق گزارش CREA، خانه های یک خانواده به طور متوسط 331800 دلار است که آن را به یکی از مقرون به صرفه ترین شهرهای کوچک کانادا تبدیل می کند.

این شهر به خاطر خانه های رنگارنگ کنار آب، موزه ها و تاریخ فرهنگی غنی اش شناخته شده است. به گفته CREA، اقتصاد محلی به سرعت در حال رشد و بازار کار نیز به لطف هجوم ساکنان جدید وجود دارد. اگر به فضای باز علاقه دارید، چند پارک در فضای باز باورنکردنی، مسیرهای پیاده‌روی و راه‌های کناره‌ای دیدنی درست خارج از شهر اصلی وجود دارد.

نتیجه

یکی از بهترین راه ها برای کاهش استرس کلی شما در زندگی، کاهش هزینه های زندگی است. هنگامی که شهرهای بزرگ و مناطق مالی بزرگ را ترک می کنید، هزینه های املاک و مستغلات کاهش می یابد. همانطور که می بینید، این شهرها نه تنها قیمت خانه های تک خانواده مقرون به صرفه را ارائه می دهند، بلکه دارای جوامع پر جنب و جوش، پارک های زیبا و اقتصادهای محلی امیدوار کننده هستند.

اگر قصد خرید ملک در کانادا را دارید با کارشناسان ما در مسکن تورنتو در تماس باشید.