اردیبهشت 8, 1403

سر قلم موی جدید Deep Sweep Oral-B – چه چیزی را دوست ندارید؟

 

 

سر قلم موی جدید Deep Sweep Oral-B – چه چیزی را دوست ندارید؟

در حالی که به نظر می رسید دندانپزشکی دیجیتال بخش بزرگی از کنوانسیون اخیر ADA است، Oral-B به ما یادآوری می کند که گاهی اوقات ساده ترین دستگاه ها هنوز در این زمینه مهم هستند. دندانپزشکی. سوالاتی که قبل از خرید هر گونه تجهیزات دندانپزشکی باید در نظر بگیرید

آنها به تازگی طرح جدیدی از سر برس منتشر کرده اند که فراتر از سر نوسان گرد معمولی که سال ها داشتند گسترش می یابد. طرح جدید Deep Sweep نام دارد و دارای مجموعه‌ای از موها است که به جلو و عقب می‌چرخند.

چند چیز وجود دارد که این آخرین عرضه محصول از Oral-B را قانع کننده می کند.

  1. آنها به جای اینکه مستقیماً به سراغ مصرف کننده بروند، ابتدا روی آموزش دندانپزشکان کار می کنند. اگر محصول یا فناوری را بهتر درک کنم، مطمئناً به احتمال زیاد آن را به عنوان مکملی برای مراقبت خانگی معمولی آنها به بیماران خود توصیه می کنم.
  2. آنها تکالیف خود را انجام دادند. Deep Sweep چندین مقاله تحقیقاتی دارد که کارایی آن را اثبات می کند. این بازاریابی «ما بهترین برس‌رو هستیم» نیست. آنها یک توصیه مبتنی بر شواهد به پزشکان ارائه می دهند با این امید که ما آن پیام را به اشتراک بگذاریم.
  3. این با عقب سازگار است. این روزها، به نظر می رسد که هر ارتقای محصول جدید نیاز به صرف زمان، انرژی و هزینه بیشتری برای استفاده دارد، زیرا اتصال جدید، نرم افزار جدید یا آداپتور جدید مورد نیاز است.
این مقاله را هم بخوانید :   چاپ پارچه دیجیتال

Deep Sweep با هر موتور Oral-B موجود کار می کند. به علاوه، به اعضای مختلف خانواده اجازه می‌دهد تا سر برس مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

می‌توانید بقیه مشخصات محصول را بررسی کنید و همچنین پیوندهایی به تحقیق اینجا.

منبع: https://jo0k.ir/سوالاتی-که-قبل-از-خرید-هر-گونه-تجهیزات-د/