اردیبهشت 8, 1403

به شرط تولید محتوا، راهکاری برای سئو سایت در وبین سئو

 

 

به نقل از سایت آموزش تولید محتوا وبین سئو؛ برای تولید محتوای متنی عالی باید وقت و بی وقت بنویسید. شنیدید میگن هندونه به شرط چاقو! اینجا هم تولید محتوا عالی به شرط نوشتن است. یعنی هر کاری که داریم قدری برای آن کیبورد فرسایی کنیم. مثلا می خواهید کمی قدم بزنید یا می خواهید غذا بخورید حتما باید قبل از آن کمی بنویسید! این شرط بازی است.

یعنی اگر ننویسید حق خوردن ندارید! مهم نیست چقدر می نویسید مهم این است که مشغول تولید محتوا می شوید من همیشه در تمام آموزش های خودم مخصوصا در آموزش تولید محتوا حرفه ای وبین سئو این تمرین را به کسانی که همراه من می شوند می دهم و همیشه تمرین های تولید محتوای متنی را برای بچه ها خلاقانه تعریف می کنم. سایت های بزرگی امروز درحال فعالیت هستند که فقط با تولید محتوای متنی دارند به حیات خودشون ادامه میدن مثل متمم، مدرسه نویسندگی، وبین سئو، دیجیکالا، فرادرس و… .

نگارش یا تولید محتوای چریکی تکنیک سئو ابری

خب قبل از اینکه به سراغ یادگیری سئو حرفه ای ابری وبین سئو بریم میخام کمی درمورد خودم بگم تا گپ و گفت بهتری داشته باشیم. من محمد نصیری کارشناس ارشد سئو و دیجیتال مارکتینگ هستم و بیش از 7 سال که دارم به صورت حرفه ای فعالیت می کنم. بیشترین تمرکز رو در آموزش سئو بر خلاف دیگر دوستانم بر روی مفاهیم اولیه میزارم و همیشه میگم که سئو با خلاقیت جواب میده یعنی تولید محتوا خلاقانه همراه با سئو و یا حتی تولید محتوا تبلیغاتی یا رپورتاژی خلاقانه اس که جواب میده و دیگه دوران ساختن لینک های زیاد و بدون فکر گذشته!

موقعیت های مختلفی که می تونید شرط نوشتن رو اجرا کنید رو مرور کنیم بعد بریم سراغ اینکه این روش چجوری روی سئو سایت شما تاثیر میزاره.

مثلا :

  • میخام موبایلم رو چک کنم میگم بزار قبلش یه 500 کلمه بنویسم.
  • میخام فیلم ببینم بگم بزار قبلش یه صفحه ای بنویسم.
  • قهوه می نوشم به شرط تولید محتوا متنی برای سایتم!
  • اینستاگرامم چک می کنم به شرط تولید استوری متنی یا داستانی.
  • و به همین ترتیب.

بعد از یه مدت که این کار رو انجام دادید متوجه میشید که عادت ساختید اونم عادت تولید محتوای متنی که باعث میشه زندگیتون زیر رو بشه. اینجا باز برمیگردیم به جمله معروف ست گادین که من همیشه ازش در آموزش بازاریابی اینترنتی تخصصی خودم صحبت میکنم که تمام چیزی که از بازاریابی باقی مونده بازاریابی محتوایی هست!

انواع بازاریابی دیجیتال یا اینترنتی

بهینه سازی برای موتورهای جستجو

سئو یا بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو به مهارتی گفته می‌شود که ما با فعالیت‌هایی که در درون و بیرون از سایت خود انجام می‌دهیم، رتبه‌های بالای گوگل را دریافت می‌کنیم، در نتیجه یک بازاریابی موتور جستجو انجام داده‌ایم و احتمال فروش را افزایش داده‌ایم.

بازاریابی وابسته (Affiliate Marketing)

بازاریابی وابسته یا افیلیت مارکتینگ به روشی گفته می‌شود که کاربران یا سایت‌هایی به جز سایت شما برای محصول‌تان مشتری می‌فرستند و از فروش محصولاتی که از طریق بازاریابی آن‌ها به فروش رفته‌اند پورسانت دریافت می‌کنند.

این مقاله را هم بخوانید :   مجموعه ای از کلمات و اصطلاحات خودمانی و عامیانه ایرانی قسمت 76

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی از طریق ایمیل اگر درست و حرفه‌ای انجام شود می‌تواند مشتریان زیادی را به سمت‌وسوی سایتتان بکشاند.

مزایای سئو چریکی به شرط تولید محتوا

  • تولید محتوای متنی مثل آب خوردن میشه براتون!
  • هر اتفاقی بیفته شما محتوای پیش تولیدی دارید.
  • درمورد اکثر عبارات کلیدی حوزه خودتون صحبت کردید(این همون سئو ابریه)
  • با نوشتن مراقبه می کنید و ذهنتون رو با کلمات مرتب می کنید.
  • قدرت تولید محتوا رو مثل گلوله بهمن تجربه می کنید.
  • کم کم نوشته های کامل تری دارید و هر دفعه که شروع به نوشتن می کنید بخشی از پروژه اتون رو پیش می برید.
  • دیگه بهونه ای برای انجام ندادن و ننوشتن ندارید!

در نهایت میخام بگم که اولویت اصلی ما میشه تولید محتوا و با تولید محتوا امروز خودمون رو به همه معرفی می کنیم.

رازهای اساسی اجرا و یادگیری سئو به شرط نوشتن با وبین سئو

نکات مهمی رو میخام بهتون بگم که همیشه در جلسات مشاوره سئو حرفه ای وبین سئو بهشون اشاره میکنم و حتما این نکات رو در نظر داشته باشید و برای اینکه مشاوره سئو بگیرید با شماره مستقیم وبین سئو تماس بگیرید.(02532912920) خب بریم سراغ این رازها :

  • همیشه کاغذ و قلم همراهتون داشته باشید یا اگر اهل ویس هستید با گوگل تایپ کنید! از این راحت تر دیگه!
  • کار رو برای خودتون سخت نکنید و فقط شروع کنید و بدونید که توانایی انجامش بهتون داده میشه.
  • به نتیجه و نوشتن یه متن توپ اینا فکر نکنید از فرآیند کار لذت ببرید.

یه جمله خیلی مهم میخام ماریو بارگاس یوسا بهتون بگم خیلی میتونه بهتون کمک کنه :

نویسندگی تنها شغلی هست که حین انجامش پاداش میگیری!

خیلی جمله جالبیه اگر شما از نوشتن و تولید محتوا لذت ببرید واقعا دیگه نتیجه مهم نیست و وقتی هم که رسانه خودتون رو داشته باشید کار تمامه.

حرف آخر محمد نصیری مشاور سئو

اگر می خواهید در کنار تولید محتوا دیده شوید حتما به سراغ آموزش های سئو سایت وبین سئو بروید چرا که اگر بهترین اثر را هم خلق کنید اما کسی آن را نبیند فایده ای ندارد. شما با یادگیری سئو، بازاریابی محتوا، بازاریابی اینترنتی به صورت کاملا رایگان از سایت وبین سئو می توانید به راحتی در نتایج برتر گوگل قرار بگیرید و همین مسئله باعث افزایش ورودی سایت شما می شود و دیده شدن محتوای تولیدی شما باعث افزایش محبوبیت، شهرت و در نهایت بازاریابی محصولات و خدمات شما می شود. پس سئو به شرط نوشتن را برای خود عادت کنید!

منبع: webinseo.com

ایمیل وبین سئو: webinseo.com@gmail.com

تماس با وبین سئو: 02532912920

آدرس دفتر: قم، خیابان فردوسی، ساختمان الماس شفق، پلاک 200 واحد 1