اردیبهشت 8, 1403

تدریس خصوصی بهترین استاد زبان انگلیسی در تبریز + { به همراه معرفی کتاب }

تنوع زیادی از منابع آنلاین باعث جذابیت و تعامل هرچه بیشتر زبانآموز با پروسه یادگیری میشود. این کتاب در سال ۲۰۱۴ نیز دچار تحولات زیادی شد، اساتید برجستهای نظیرMichael McCharthy وJeanne McCarten  و بهترین استاد زبان انگلیسی در تبریز وHelen Sandiford   با تحقیقات فراوان در مورد مکالمات واقعی و روزمره انگلیسی زبانان، کتاب آموزش زبان انگلیسی تاچ استون را دچار تحول کردند و در چهار سطح از ابتدایی تا متوسط برای بزرگسالان و نوجوانان منتشر کردند. کتاب مکالمات روزمرهی انگلیسی، به تالیف لیلا زارع، با این قابلیت طراحی و ارائه شده است که هم به عنوان کتابی آموزشی برای طیف وسیعی از زبان آموزان، از مبتدی تا حرفهای و هم به عنوانی کتابی برای افزایش اطلاعات عمومی در زبان انگلیسی مورد استفاده قرار گیرد. برای مثال اگر مسیر مکالمه سلیس و روان ابتدایی برای یک کودک 5 ساله یک ماه طول بکشد ممکن است برای افراد بزرگسال به بیش از دو یا سه ماه نیست برسد. 18. به معناهای مجازی در دو متن مبدا و مقصد دقت کنید مثلا در زبان انگلیسی owl یا همان جغد نماد هوش و ذکاوت است اما در زبان فارسی ممکن است نماد شومی و بد یومنی باشد برای همین برای ترجمه انگلیسی به فارسی متنی که نیاز به معادل مجازی دارد باید سوای از معادل کلمه متن مبدا کلمه ای را در متن مبدا بیاوریم که در فرهنگ فارسی معادل معنای مجازی کلمه انگلیسی است نه معنای ظاهری.

 

یکی از دلایل مهم انتخاب این مجموعه برای آموزش زبان انگلیسی به نوجوانان در آموزشگاههای زبان انگلیسی این است که محتوای آن موجب شده تا انگیزه زبانآموزان برای یادگیری زبان انگلیسی از طریق مطالعه و بحث درباره موضوعات پرطرفدار، انجام فعالیتهای پر جنب و جوش و فراهم شده فرصتهای زیادی برای برقراری ارتباط افزایش یابد. هر سطح از این شش سطح (تاپ ناچ و سامیت) شامل کتاب دانشآموز و فایلهای صوتی آن، کتاب کار، کتاب معلم، نرمافزار Active Teach و نرمافزار Active Book (نسخه نرمافزاری کتاب دانشآموز و فایلهای صوتی آن) است. هر سطح از این مجموعه دارای 10 درس موضوعی است که هر درس به هر چهارت مهارت زبانی (Listening, Speaking, Reading, Writing) و همچنین مهارتهای واژگان و گرامر نیز میپردازد. این مجموعه با ارائه واژگان کلیدی و پرکاربرد در زندگی روزمره و شرایط مختلف، برنامه درسی برای یادگیری دستور زبان و ارائه هر یک از دیگر مهارتهای زبانی داخل هر درسنامه، به افزایش توانایی زبانآموزان پرداخته است. یکی از راهکار های تقویت مهارت های زبانی و حتی اجتماعی در زبان انگلیسی استفاده از فیلم و سریال های زبان انگلیسی با لهجه های مختلف است زیرا شما عزیزان می توانید با استفاده از این سریال ها و تکنیک های یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از فیلم و سریال با فرهنگ های جوامع انگلیسی زبان آشنا شوید و علاوه بر آن، لحن و گویش های مختلف زبان انگیسی را بررسی کرده و گوش و ذهنتان را با آن ها آشنا کنید؛ بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی، خواهید دید که روی شیوه گویش و حتی body language شما هنگام استفاده از زبان انگلیسی تأثیر زیادی گذاشته است؛ سرایل هایی مانند south park, the family guy, Rick and Marty, the Simpsons, Adventure time و غیره برای سطوح مختلف زبان انگلیسی مورد استفاده قرار می گیرد؛ شما عزیزان می توانید برای اطلاعات بیشتر در این زمینه به مقاله دیگر ما با عنوان بهترین سریال برای تقویت زبان مراجه کنید.

 

سری کتابهای 4 جلدی Connect ویرایش دوم که به طور تخصصی برای نوجوانان طراحی شده، بسیار جذاب و متمرکز بر هر چهار مهارت اصلی زبان (Speaking, Reading, Writing, Listening) است و مطالب را به گونهای ارائه داده که مورد علاقه این گروه سنی باشد و باعث ایجاد انگیزه در فراگیری معلومات زبان انگلیسی در زبانآموزان گردد تا بتوانند زبان را در محیط واقعی بیرون از کلاس نیز مورد استفاده قرار دهند. این مجموعه علاوه بر دارا بودن سطوح مختلف، دارای مبحث های جداگانه دیگری از زبان انگلیسی می باشد که مهارت های Listening و Reading و شما را تقویت خواهد کرد. کتابهای «سامیت» دارای سطوح بالایی هستند، به همین دلیل باید یادگیری زبان انگلیسی را ابتدا با تاپ ناچ شروع کنید و بعد با Summit آموزش را کامل کرده و به پایان برسانید.

استاد آیلتس در تبریز

در ابتدا در سطح مبتدی، زبان آموز با موارد پایه برای ایجاد مکالمه آشنا می شود و سپس نه تنها با گرامر ابتدایی زبان انگلیسی، بلکه با تعدادی لغات پرکاربرد نیز آشنا می شود. در مؤسسات و آموزشگاهها استاد آیلتس در تبریز ابتدا کتابهای Top Notch که شامل چ سطح اول هستند برای آموزش زبان انگلیسی استفاده میشوند و سپس از دو سطح کتابهای Summit که دارای سطح بالاتری هستند استفاده میشوند. قسمت مرور بر دروس گذشته بعد از هر درس که در دو صفحه طراحی شده به زبانآموزان این شانس را میدهد که مطالب را دوباره مرور کنند و تکرار بهترین عامل یادگیری است. کتابهای مختلفی در بازار برای آموزش زبان انگلیسی در رنجهای سنتی مختلف وجود دارد که گاهی اوقات انتخاب کتاب و سیستم آموزشی خوب، کمی سخت است. در اینجا کتابهای همه رنجهای سنی از کودکان تا بزرگسالان را معرفی کردهایم. متعادل: همه ی بخش ها در مقادیر صحیحی قرار دارند. در این بین، یادگیری کلمات ملموس و کاربردی که به صورت عمومی توسط تمام اقشار جامعه مورد استفاده قرار میگیرند، به بیان دیگر کلمات مورد استفاده در مکالمات روزمره، از نخستین گامهایی است که برای رسیدن به این هدف باید برداشته شود.

انگیزه بیشتر برای زبان آموزان: چون پیشرفت در این کلاس ها سریعتر است و پیشرفت خود را بهتر درک می کنند انگیزه بیشتری برای ادامه کار می بینند. فرمت منظم هر درس و سطح کمک شایانی در تدریس به فراگیران میکند و باعث میشود آنها بدانند که از کتاب و کلاس درس چه چیزی میخواهند. این کتاب برای دانشجویانی که خیلی وقت است مشغول یادگیری زبان انگلیسی هستند و میخواهند در آزمونهای سطح بالا نظیر «آیلتس» شرکت کنند، شدیداً پیشنهاد میشود چراکه این کتاب یکی از منابع مهم برای طراحان سؤال در آزمونهای مختلف است. برای مثال، برای کسانی که میخواهند زبان انگلیسی را از سطح مقدماتی شروع کنند یا برای متقاضیان آزمونهای آیلتس یا تافل، برای مکالمه زبان انگلیسی در سفر، نوشتن مقاله به زبان انگلیسی، آشنایی با شعر انگلیسی، آزمون GRE، آشنایی با آزمون PTE Academic و آشنایی با انواع Collocationهای زبان انگلیسی، این مجموعه فیلمهای آموزشی میتوانند مؤثر واقع شود.

 

رتبه لازم قبولی رشته زبان انگلیسی کنکور 1401 : دانشجوی زبان انگلیسی نباید دانشگاه را محلی برای آموزش ابتدایی زبان بداند بلکه باید پیش از ورود به دانشگاه با زبان انگلیسی آشنایی کامل داشته باشد. در این مطلب به معرفی بهترین کتابهای آموزش زبان انگلیسی و بیان ویژگیهای آنها میپردازیم تا آشنایی بهتری با هر کتاب داشته باشید. با زبان انگلیسی دوست باشید و در زندگی خود همراهش کنید. در نظر داشته باشید که بدون یاد گرفتن هر چهار مهارت، یادگیری زبان انگلیسی اتفاق نمیافتد. چهارمین انتخاب ما از میان برترین کتابهای آموزش انگلیسی، مجموعه «Headway» نوشته John and Liz Soars بوده است که تمامی چهار رکن اصلی آموزش را به صورت یکسان، مرتب و قانونمند آموزش میدهد. هر مجموعه شامل یک کتاب دانشآموز، یک کتاب کار، فایلهای صوتی، فایلهای ویدیویی و نرمافزار آموزشی است. این مجموعه دارای پوسترهای آموزشی هم است که در آن شاگردان با نظارت صحیح اساتید در کلاسها آنها را درست کرده و از طریق آنها مطالب جدید را میآموزند. این کلمه ممکن است یک شیء، یک حیوان یا حتی یک مصدر باشد.

این مقاله را هم بخوانید :   زیبایی و سلامت دندان با بلیچینگ،باندینگ،کامپوزیت و...

 

برای بیان این توضیح درباره اسمی که در نقش مفعول جمله است، باید از کلمه «whom» استفاده کرد. هدف از چاپ این کتاب، کمک به تمامی جوانان و بزرگسالانی که قصد بهبود مکالمات خود دارند بیان شده است. یک اپلیکیشن فلش کارت است که از تکرار با فاصله برای یادگیری کلمات و عبارات جدید در حافظه بلند مدت استفاده می کند. از دیگر مزایای آموزش خودآموز زبان انگلیسی امکان تکرار و تمرین بینهایت است. مجموعه کتاب Backpack دارای سی دی صوتی مکمل و کتاب کار حرفهای است که فراگیران در آنها دائما تمرینها را تکرار و مرور میکنند. بنابراین توصیه ما به شما این است که سعی کنید زمان خود را مدیریت کنید. بنابراین دیگر نگران نباشید. نکتهی مهم دیگر در مورد این اثر این است که انتشارات ایرانی زیادی سعی کردهاند آموزههای این کتاب را مطابق فرهنگ ایرانی در دسترس علاقهمندان به خودآموز زبان انگلیسی قرار دهند و میتوان این مجموعه را یکی از برترین کتابهای آموزش انگلیسی موجود در بازار معرفی کرد. علاوه بر اینها، کتاب کار و فیلم کوتاه و ویدیوهای آموزشی بیشتری به صورت آنلاین نیز در اختیار زبانآموزان قرار گرفته است. شعار این مجموعه تجربه یک یادگیری بهتر است؛ اما خوشبختانه در حد شعار نمانده و مجموعه کتابهای اینترچنج با محتوای غنی و متدلوژی آزموده شده همواره بهترین نتایج را برای زبانآموزان به ارمغان خواهد داشت.

 

این سری کتاب به نحوی طراحی شده که هم برای کلاسهای حضوری و همکلاسهای آنلاین کاربرد یکسانی داشته و مهارتهای برقراری ارتباط درست و صحیح را در زبانآموز تقویت میکند. مجموعه آموزش زبان «Four Corners» فور کرنرز به نحوی در نظر گرفته شده است که دانش آموزان در سطوح ابتدایی، متوسط و پیشرفته بتوانند از این مجموعه استفاده نمایند. انواع میوهها در انگلیسی شامل نام میوه و ترجمه آن است. یکی از بزرگترین مشکلاتی که بسیاری از زبان آموزان مبتدی همه روزه با آن دست و پنجه نرم می کنند زمان … علاوه بر این، مجموعه کامل منابع دیجیتالی و آنلاین این کتابها، انتخابهای بیشتری برای فراگیران عزیز فراهم کرده است که همه عزیزان میتوانند آنها را چه داخل کلاس و چه در رفت و آمد خود به طور آنلاین استفاده و انگلیسی خود را بهبود بخشند. مجموعه کتاب American first friends از کاملترین و بهترین کتابهای آموزش زبان انگلیسی به کودکان است. شما پس از تماشای فیلم چه در کلاس و چه در منزل باید فیلم را به صورت خلاصه به استاد توضیح دهید. مجموعه کتاب Lets go با تکیه بر دیالوگهای شاد و مفرح، بازیهای آموزشی، شعرهای زیبا و ریتمدار انگلیسی آنچنان کودک و نوجوان را در کلاس درگیر میکند که آنها سپری شدن زمان را احساس نمیکنند و در عین حال مطالب بسیاری یاد میگیرند.

کلاس تافل در تبریز

در پکیج های آموزش زبان انگلیسی از پایه رایگان، زبان آموزان گام به گام با زبان انگلیسی آشنا می شوند و بنا بر اصول ،زبان را یاد می گیرند. این کتابها در یک پکیج آموزشی کامل و مناسب برای سنین ۸ تا ۱۲ سال و در هفت سطح، توسط انتشارات آکسفورد منتشر شده است و بیشک یکی از بهترین مجموعه کتابها برای آموزش انگلیسی به کودکان میباشد. کتاب First Friends دارای ساختار بسیار قوی و واضح است که کار اساتید را برای کلاس تافل در تبریز وآموزش به کودکان راحت و فراموش نشدنی کرده است. یکی از مدارک مورد نیاز برای هر دانشگاه در مقطع ارشد و دکترا، داشتن توصیه نامه از اساتید که قبلا با آن­ها کار کرده ­اید یا درس داشته ­اید، می باشد. از مزایای دیگر این کتب، داشتن سخنگویان و گویندگان با لهجههای مختلف است که به دانشجویان این فرصت را میدهند تا انواع مختلف انگلیسی را بشنوند و با لهجههای گوناگون آشنا شوند.

 

کتاب سوپر مایند اثر چند نویسنده معتبر در زمینه تالیف کتابهای آموزشی زبان انگلیسی است که به قصد آموزش زبان انگلیسی و تقویت تمرکز کودکان نوشته شده است. کتابهای داستان بهترین ابزار آموزشی برای سرگرم نگه داشتن کودکان و افزایش درک مطلب آنان است؛ به همین جهت کتابهای داستان انگلیسی بهترین وسیله برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان است. سال های زیادی است که نرم افزارهای یادگیری زبان به افراد در یادگیری زبان انگلیسی کمک کرده اند. این مجموعه دارای 14 درس است که در هر درس فراگیر با انواع تستها و نمونه سؤالات امتحان بینالمللی این دوره مواجه میشود و در پایان کتاب با مطالعه مناسب و جامع به راحتی میتواند در آزمون بینالمللی CAE شرکت کرده و نتیجه مطلوب را کسب کند. شما به راحتی با شرکت در این آزمون و پس از پاسخ دادن به 60 سوال در 30 دقیقه میتوانید بلافاصله به یک نتیجه قابل اعتماد برسید.

 

با توجه به اینکه اخیرا در کشور یادگیری زبان انگلیسی گسترش یافته است، در نتیجه موسسات خصوصی آموزش زبان انگلیسی در تمام سطوح و کلاسهای آمادگی کنکورهای TOEFL و IELTS و همچنین کنکورهای داخلی از قبیل TOLIMOو MCHE از بازار نسبتاً خوبی برخوردارند. این طبقهبندیها باعث میشوند که افراد با توجه به نیاز خود دانش خود را گسترش دهند. علاوه بر این، با استفاده از کتاب Collins Easy Learning Grammar and Punctuation می توانید کلمات صحیح تری را در نوشتارهای خود استفاده کنید. 11. به گوگل ترنسلیت اعتماد نکنید و فقط برای معانی کلمات و گروه های اسمی به آن مراجعه کنید. تعیین سطح زبان انگلیسی به صورت شفاهی یکی از روشهای بسیار مؤثر است که در طی آن مصاحبهگر با فرد مورد آزمون به مکالمه میپردازد و با روشهای مختلف مهارتهای چهارگانه او را میسنجد.