اردیبهشت 8, 1403

آموزش طراحی سایت با کد نویسی یا بدون آن

آموزش طراحی سایت با کد نویسی یا بدون آن ؟
افراد و شرکت‌هایی که به دنبال داشتن یک سایت‌ هستند، با جست و جو به دو شیوه معمول برای طراحی سایت می‌رسند. طراحی سایت با کد نویسی و طراحی سایت بدون کدنویسی.
جالب است بدانید افراد زیادی به آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی https://farazeweb.ir علاقه‌مند هستند و پروژه های بزرگی نیز به همین شیوه اجرا شده است. شاید برای شما هم این سوال ایجاد شده باشد که کدام روش بهتر است و تفاوت این دو روش در چیست.
آموزش طراحی سایت بدون کد نویسی یکی از محبوب ترین مهارت های حوزه آیتی است که این روزها افراد زیادی را به سمت خود جذب میکند چرا که باتوجه به شرایط اخیر و توسعه کسب و کارهای اینترنتی نیاز به طراحی سایت روز به روز بیشتر میشود.

حالا وردپرس با قابلیت امکان راه اندازی سایت بدون نیاز به برنامه نویسی تحول عظیمی در این صنعت ایجاد کرده تا افراد با یادگیری این مهارت ارزشمند و البته نه چندان سخت وارد این حوزه شوند و در این بازار پر رونق درآمد خوبی داشته باشند.
در دوره آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی نحوه طراحی و راه اندازی یک سایت مشابه دیجی کالا https://farazeweb.ir را از صفرتاصد بدون نیاز به دانش برنامه نویسی بطور کامل یاد میگیرید.

چرا آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی؟

شاید پیش خودتون بگید چرا باید از روش طراحی سایت بدون کدنویسی استفاده کنیم. خب همانطور که میدونیم بسیاری از مدیران و صاحب کسب وکارها نیاز دارند که در کمترین زمان ممکن یک سایت داشته باشند تا بتونند از خدمات آن استفاده کنند.

در اینجا بهترین راه این است که از روش طراحی سایت بدون کدنویسی استفاده کنند در این روش علاوه بر اینکه در سریع ترین زمان ممکن سایت آماده میشه همچنین فرقی نمیکنه که خود شخص سایتش رو طراحی کنه یا به یک طراح سایت سفارش بده در نهایت هزینه و زمان آماده شدن آن بسیار کمتر از طراحی سایت با کدنویسی در میاد.

چگونه بدون برنامه‌نویسی طراحی سایت کنیم؟

همانطور که گفته شد، بهترین و بهینه‌ترین روش برای راه‌اندازی سایت بدون کدنویسی، استفاده از وردپرس است. به کمک وردپرس شما از کدهایی که قبل توسط بهترین برنامه‌نویس‌ها ایجاد شده‌اند، به رایگان استفاده می‌کنید.
نصب وردپرس به راحتی انجام چند کلیک است و کافیست طبق روالی که به شما گفته می‌شود آن را انجام دهید. بعد از نصب وردپرس باید کار کردن با پنل آن را فرا بگیرید. سپس به سراغ نصب یک قالب بروید. شاید جذاب‌‌ترین مرحله‌ی کار همین بخش باشد:

انتخاب و نصب قالب

قالب وب‌سایت بخش ظاهری سایت را تشکیل می‌دهد. همان بخشی که به وب‌سایت مراجعه می‌کنید آن را می‌بینید. در واقع بخشی که نمای کلی و قابل مشاهده برای کاربران را تشکیل می‌دهد.

بعد از نصب و تنظیمات قالب، وب‌سایت شما در دسترس خواهد بود. البته گذر از این مراحل خود شامل نکات مهم و ریزی است که باید آن‌ها را مدنظر داشته باشید. با رعایت این نکات کلیدی می‌توانید به نتیجه‌ی خوبی برسید.

این مقاله را هم بخوانید :   اعزام دانشجو و پذیرش تحصیلی

مهمترین قابلیت‌های وردپرس

وردپرس کاملا رایگان است و رایگان خواهد ماند

هرنوع وبسایتی را می‌توان با وردپرس ساخت! از وبسایت خبری و شرکتی گرفته تا فروشگاهی و شبکه‌اجتماعی
تقریبا برای هرکاری که به ذهنتان خطور کند، یک افزونه دارد که نیاز شما را رفع کند. (بدون نیاز به برنامه‌نویسی سایت خود را توسعه می‌دهید)

بسیار انعطاف‌پذیر طراحی شده و برنامه‌نویسان به راحتی می‌توانند آن‌را سفارشی‌سازی کنند.
وردپرس با زبان محبوب php طراحی شده و سازگار با سرور‌های لینوکس است
منابع بسیار زیادی برای یادگیری و رفع مشکلات وردپرسی وجود دارد.
به دنبال وب‌سایت باشید، اما نه هر وب‌سایتی

در عصری که بسیاری از خریدها، تحقیقات و… در اینترنت انجام می‌گیرد، داشتن وب‌سایت امری ضروری و اجتناب ناپذیر است. اما توجه کنید که از ابتدا با اصول صحیح، این کار را انجام دهید. تا بعد از گذشت چند ماه یا چند سال با مشکلات مختلف مثل بهینه‌نبودن سایت، مواجه شدن با ارورهای گوناگون، کندی سرعت سایت، بالا نیامدن در نتایج گوگل و… مواجه نشوید.

زمان، هزینه و انرژی خودتون رو ذخیره کنید.

از بین تمام ویژگی هایی که نام برده شد مهم ترین مزیت استفاده از روش طراحی سایت بدون کدنویسی ذخیره شدن و صرفه جویی در زمان، انرژی و هزینه است یعنی اگر شما به دنبال خدمات طراحی سایت تهران https://farazeweb.ir هستید شما نیازی نیست برای اینکه یک سایت ساده داشته باشید هزینه های زیادی کنید.

یا مثلاً انرژی و زمان زیادی پای این کار بزارید چون روش هایی وجود داره که شما در بهترین حالت و در بازه زمانی بسیار کوتاه می تونید صاحب یک سایت باشید پس برای طراحی سایت خیلی از اوقات نیازی نیست چرخ رو دوباره اختراع کنید.

طراحی سایت بدون کدنویسی یا با کدنویسی

پاسخ به این سوال به صورت مستقیم به نیاز فرد استفاده کننده بر می‌گردد، زیرا وی از هزینه، هدف، زمان موجود و قابلیت‌های مورد نیاز مطلع است. با این حال به صورت کلی می‌توان گفت، چنانچه شما نیاز به دسترسی خاصی ندارید و سایت شما یک سایت روتین و معمول است بهتر است از سیستم‌های بدون کدنویسی نظیر وردپرس استفاده نمایید.

و در سوی دیگر اگر شما از سایت خود توقعات خاص و جدید دارید و به دنبال سایت انعطاف پذیر با قابلیت‌ها خاص هستید بهتر است از سیستم‌های با کدطراحی سایت بدون کدنویسی در طراحی سایت خود استفاده نمایید.