دانلود پايان نامه : بررسی عوامل مؤثر در افزایش فروش سایت های اینترنتی ایرانی در زمینه فروش محصولات آموزشی

 

عنوان کامل پایان نامه :

 بررسی عوامل مؤثر در افزایش فروش سایت های اینترنتی ایرانی در زمینه فروش محصولات آموزشی

قسمتی از متن پایان نامه :

– مدل‌هاي رفتار خریدار

در بازار به عنوان محل تلاقي توليد‌كننده و مصرف‌كننده، عوامل گوناگوني مي‌تواند بر رفتار خريد فرد

تأثير بگذارد. در هر جامعه با توجه به شرايط خاص آن، محيط‌هاي گوناگوني وجود دارند كه رفتار مردم را شكل مي‌دهند و در حقيقت تعيين‌كنندة رفتارها و عملكرد‌هاي آنان هستند. زمينه اصلي بحث رفتاري در بازاريابي، «رفتار خرید» فرد است كه وجوه مشتركي با رفتار اقتصادي وي داشته و برخي اين دو را به عنوان يك مقوله فرض نموده‌اند. «رفتار خرید» تحت تأثير عواملي نظير عوامل فرهنگي (كه خود شامل فرهنگ‌ها، خُرده فرهنگ‌ها و طبقات اجتماعي است)، عوامل اجتماعي (كه شامل تأثير گروه‌هاي مرجع، خانواده و نقش و منزلت اجتماعي بر رفتار فرد است)، عوامل شخصي (مواردی مانند سن، مرحله چرخه زندگي، شغل، شرايط اقتصادي، سبك زندگي، شخصيت و تصورات شخصي) و عوامل روانشناختي (مانند انگيزش، ادراك، يادگيري و نگرش)، قرار مي‌گيرد.

البته همان­گونه كه از ظاهر امر بر مي‌آيد، اين عوامل در يكديگر متداخل بوده و تفكيك آنها امري دشوار است، اما مرزبندي‌هايي به شكل صوري بين آنها ديده مي‌شود. رفتار خریدار را مي‌توان در يك نماي كلي شامل سه مرحله ورورد اطلاعات، پردازش آنها و رفتارهاي خروجي دانست. در ابتدا فرآيندهاي صورت گرفته در مرحله دوم ناشناخته بود و به فرآيند دربرگيرنده آن مدل جعبه سياه سنتي[1] گفته مي‌شد. مدل بهبود يافته جعبه سياه، رويكرد پردازش اطلاعات خریدار است كه به معناي توالي فعاليت‌هاي ذهني‌اي است كه فرد در حين موقعيت‌هاي خرید از آنها استفاده مي‌نمايد.

[1] – The Traditional Black Box Mode

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

اهداف تحقيق

1-4-1- اهداف نظری تحقیق

هدف اصلي اين تحقيق شناسایی عوامل تأثیرگذار بر رفتار خریداران اینترنتی محصولات آموزشی و بررسی میزان تأثیرگذاری آنها از طریق رتبه­بندی آنهاست. هدف از شناسايي عوامل مؤثر بر رفتار خریداران، به دست آوردن مبنايي براي تأثیرگذاری بر خریداران در این بازارهاست.

1-4-2- اهداف کاربردی تحقیق

هدف كاربردي اين تحقيق فراهم نمودن اطلاعات لازم براي مديران سایت­ها (در مقياس گسترده‌تر، تئوری پردازان تجارت الکترونیک) براي تصميم­گيري درباره شيوه ارائه خدمات الكترونيك به مشتريان است. با استفاده از نتايج اين تحقيق مي‌توان زمينه مناسبي براي اصلاح ضعف‌ها و پرداختن به مسائل مهم­تر فراهم آورد.

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 

لینک متن کامل پایان نامه رشته جغرافیا با عنوان : بررسی عوامل مؤثر در افزایش فروش سایت های اینترنتی ایرانی در زمینه فروش محصولات آموزشی  با فرمت ورد