دانلود پايان نامه : بررسی عوامل مؤثر در افزایش فروش سایت های اینترنتی ایرانی در زمینه فروش محصولات آموزشی

 پایان نامه سایت ارشدها - رشته جغرافی-جغرافیا

عنوان کامل پایان نامه :

 بررسی عوامل مؤثر در افزایش فروش سایت های اینترنتی ایرانی در زمینه فروش محصولات آموزشی

قسمتی از متن پایان نامه :

  • ضبط اطلاعات گسترده درباره مشتری

شبکه اینترنت (به عنوان یک ابزار جمع آوری اطلاعات) در مقام تهیه اطلاعات درباره‌ی چگونگی فعالیت مشتری در وب ابزاری بی­همتا است. هر بازدیدکننده با ورود به یک سایت، اطلاعاتی درباره چگونگی ورود خود به سایت، جهت‌یابی، موضوعاتی که روی آن کلیک کرده، جنس خریداری‌شده و جزییات بی‌شمار دیگری از این دست به جا می‌گذارد. با استفاده از روشی برای شناسایی هویت مشتری (مانند اطلاعات ورود به سايت)، بازاریاب قادر است فعالیت مشتری را در جریان بازدیدهای مکرر پی‌گیری کند. شناخت رفتار و اولویت‌های مشتری فرصت‌های زیادی را برای پاسخ‌گویی به نیازهای او ایجاد می‌کند و در صورت تشخیص صحیح، مشتری با وفاداری درازمدت خود پاسخ‌گوی این اقدام خواهد بود.

  • بازاریابی هدفمند

بهترین راه هزینه کردن برای بازاریابها، سرمایه‌گذاری مستقیم روی افرادی است که بیش از بقیه احتمال می‌رود جذب تولیدات آنها بشوند. متاسفانه تلاش برای نشانه‌گرفتن مشتریانی با بیش‌ترین احتمال خرید چندان آسان نخواهد بود. به عنوان مثال میزان پولی را در نظر بگیرید که چگونه در تبلیغات تلویزیونی برای افرادی هزینه می‌شود که احتمالاً کالای مورد نظر را نخواهند خرید. با این حال قابلیت بی‌همتای شبکه اینترنت در شناسایی و ردیابی رفتار مشتری، توانایی بخش بازاریابی را در هدف‌گیری افرادی با بیشترین پتانسیل برای خرید کالاهای مذکور افزایش داده است.

  • به دام انداختن فوري مشتريان در زمان حراج و تخفيف

در زمينه واکنش بی‌درنگ مشتری به تبلیغات، هیچ شیوه ارتباطی با اینترنت برابری نمی‌کند. در این شیوه مشتری بلافاصله بعد از تبلیغات شروع به خرید می‌کند. پیش از اینترنت، فراخوان براي خريد به عنوان ثمربخش‌ترین روش از طریق برنامه هاي تلویزیونی صورت می‌گرفت. این برنامه‌ها بینندگان را تشویق می‌کردند با شماره تلفن‌های رایگان تماس حاصل کنند و سفارش دهند.

با این حال، تغيير مشتری از حالت منفعل (تماشاگر تلویزیون) به وضعیت فعال (برداشتن گوشی تلفن و برقراری تماس)، به اندازه واداشتن افراد به کلیک روی تبلیغات اینترنتی، ساده نیست.

  • القا مفهوم تامین‌کننده تمام عیار در ذهن مشتری

اینترنت به سادگی توزیع‌کنندگان و خرده فروشان را به تامين کنندگاني همه‌ جانبه تبدیل می‌کند. برخلاف تجارت سنتی كه تصور مي‌شود تامین‌کنندگان بر مبنای لیست موجودی در انبار خدماتی را ارایه می‌دهند، سایت‌های تجارت الکترونیکی این تصور را ایجاد می‌کنند که حجم زيادي کالای موجود در انبار و خدمات گسترده و متنوعی دارند.

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

اهداف تحقيق

1-4-1- اهداف نظری تحقیق

هدف اصلي اين تحقيق شناسایی عوامل تأثیرگذار بر رفتار خریداران اینترنتی محصولات آموزشی و بررسی میزان تأثیرگذاری آنها از طریق رتبه­بندی آنهاست. هدف از شناسايي عوامل مؤثر بر رفتار خریداران، به دست آوردن مبنايي براي تأثیرگذاری بر خریداران در این بازارهاست.

1-4-2- اهداف کاربردی تحقیق

هدف كاربردي اين تحقيق فراهم نمودن اطلاعات لازم براي مديران سایت­ها (در مقياس گسترده‌تر، تئوری پردازان تجارت الکترونیک) براي تصميم­گيري درباره شيوه ارائه خدمات الكترونيك به مشتريان است. با استفاده از نتايج اين تحقيق مي‌توان زمينه مناسبي براي اصلاح ضعف‌ها و پرداختن به مسائل مهم­تر فراهم آورد.

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 دانلود متن کامل پایان نامه جغرافیا در لینک زیر

لینک متن کامل پایان نامه رشته جغرافیا با عنوان : بررسی عوامل مؤثر در افزایش فروش سایت های اینترنتی ایرانی در زمینه فروش محصولات آموزشی  با فرمت ورد