۵ روند بازاریابی دیجیتال که در سال ۲۰۱۸ ناپدید می شوند

۲۰۱۸ درست در گوشه و کنار است ، و شما احتمالاً در مورد روند پیش بینی بازاریابی سال آینده تحقیقاتی انجام داده اید تا اطمینان حاصل کنید که تجارت شما از رقابت بیشتر است. از این گذشته ، بازاریابی به طور مداوم در حال تحول است و مهم است که بدانید چه کار می کند و در سراسر صنعت کار نمی کند. اما آیا فکر کرده اید که به روندهای منقضی شده توجه می کنید؟ در اینجا پنج گرایش بازاریابی دیجیتال وجود دارد که انتظار داریم در سال ۲۰۱۸ ناپدید شود.

دیجیتال

۱ Instead به جای کیفیت بر محتوا بودن محتوا تمرکز کنید

سالهاست که بازاریابان برای ایجاد هر چه بیشتر محتوا تلاش می کنند و وبلاگ ها همواره در صدر این لیست قرار دارند. اما اکنون ، مارک ها در همه جا سرانجام شروع به درک این موضوع می کنند که وقتی صحبت از محتوا می شود ، کیفیت بسیار مهمتر از کمیت است. از این گذشته ، اگر شما محتوای عالی داشته باشید که منجر به هدایت یا ایجاد آگاهی برای شرکت شما نشود ، زیرا وقت لازم برای تبلیغ همه اینها را ندارید ، آن محتوا واقعاً هدف شما را برآورده نمی کند.

در دنیای ایده آل ، بازاریابان نیز محتوای کمتری با کیفیت بالاتر ایجاد می کنند. آنها ساعت ها وقت خود را صرف تحقیق و نوشتن در هر پست می کنند ، پس از ورود به اینترنت ، تمام اینترنت متوجه می شوند. پست شما مقادیر عظیمی از سرب و ترافیک کلی ایجاد می کند. البته در دنیای واقعی باید مخلوط شود. شما نمی توانید هر سه ماه یک وبلاگ عالی ارسال کنید و انتظار دارید که کشش زیادی به دست آورید.

برای به دست آوردن بیشترین استفاده از هر پست وبلاگی که ایجاد می کنید ، فقط روی هر موضوع بلاگ روی یک موضوع تمرکز کنید و مطمئن شوید که هر قطعه هدف خاصی را ارائه می دهد و برای مشتریان و چشم اندازهای شما ارزش قائل می شود. شاید شما بخواهید به یک محتوا دروازه محور بروید یا از یک کمپین اخیر پشتیبانی کنید. مهم نیست که هدف شما چیست. مهم است که شما یکی داشته باشید.

۲ ٫ پاپ آپ

پاپ آپ ها چندین سال است که در سایت ها رواج دارد ، اما مصرف کنندگان به تدریج نسبت به مسدود کردن آنها آزار می یابند.

در حالی که سایتهایی مانند فیس بوک راه هایی برای یافتن نرم افزارهای مسدود کردن آگهی و تجدید نظر در نحوه ارائه آنها پیدا کرده اند ، بسیاری از سایت های دیگر هنوز هم برای درآمد خود به آنها اعتماد می کنند. اما اکنون ، پاپ آپ های مزاحم توسط موتورهای جستجو به دلیل منحرف کردن تجربه کلی کاربر ، به شدت جریمه می شوند. اگرچه آنها می توانند در دوزهای کوچک مؤثر باشند (وقتی واقعاً به ارزش پیشنهادهای ویژه ارزش افزوده می دهند) ، اما وقتی بیشتر وقت کاربر را در سایت می گیرند ، تأثیر منفی آنها بر مزایای احتمالی غلبه می کند.

۳ Marketing فقط بازاریابی ارگانیک فقط در Facebook

برندها سالهاست که به بازاریابی ارگانیک فیسبوک وابسته اند ، اما ما معتقدیم که سرانجام سال ۲۰۱۸ روزی خواهد بود که بیشتر از بازاریابی ارگانیک صرف نظر می کنیم. فیس بوک به طور فزاینده ای تبدیل به “پرداخت به بازی” شده است. در حقیقت ، تحقیقات HubSpot نشان می دهد که فقط دو تا شش درصد از طرفداران فیس بوک شما محتوای برند شما را مشاهده می کنند. در سال ۲۰۱۸ و بعد از آن ، افزایش پست ها و هزینه کردن برای تبلیغات صفحه شما برای همراهی جدید طرفداران (و مشتریان) ضروری است.

۴ ٫ با استفاده از یک استراتژی جستجوگرها فقط برای کپی کردن

بهینه سازی نسخه همیشه بخش عظیمی از استراتژی سئو بوده است. اما این تنها مؤلفه سئو نیست که باید نگران آن باشید. امروزه مصرف کنندگان در چندرسانه ای قرار دارند ، از فیلم گرفته تا تصاویر گرفته تا جستجوی مبتنی بر صدا. گوگل Lens حتی به زودی به افراد اجازه می دهد با استفاده از دوربین های تلفن همراه خود جستجو کنند ، بنابراین مهم است که بدانند چگونه می توان فراتر از نسخه را بهینه کرد.

یک مطالعه اخیر ۱ میلیون نتیجه جستجوی Google را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد و نشان داد که صفحات دارای حداقل یک تصویر از رتبه بندی بهتری نسبت به مطالب بدون عکس برخوردار هستند. برای بهینه سازی تصاویر خود برای SEO ، مناطق زیر را تحت پوشش قرار دهید:

نام نام خانوادگی: قبل از بارگذاری در سیستم عامل وب سایت خود ، نام تصویر خود را بررسی کنید. نام فایلها باید آموزنده بوده و تصویر را توصیف کند. هنگام خرید یک تصویر یا از تلفن خود برای گرفتن عکس استفاده می کنید ، معمولاً تصاویر دارای نامهایی از جمله DC0001IMG.jpg یا چیزی مشابه هستند. این توصیف نمی کند که تصویر درباره چیست.

تصویر خود را تغییر دهید تا نامهای معنی دار تری داشته باشید یعنی “۲۰۱۸-بازاریابی-آمار” یا مشابه آن. به عبارت دیگر ، سعی کنید با چند کلمه توصیف کنید که تصویر درباره چیست و از آن به عنوان نام پرونده استفاده کنید. کلمات را با خط تیره جدا کنید.

اندازه پرونده: اندازه پرونده: به عنوان یک قاعده کلی ، هرچه تصویر (با بایت) کوچکتر باشد بهتر است. تصاویر بزرگ برای بارگذاری بیشتر طول می کشد ، که به طور بالقوه می تواند تأثیر منفی بر روی تجربه کاربر داشته باشد.

تصاویر پاسخگو: در پاسخ دادن به تصاویر ، تضمین می شود که آنها به درستی در هر نوع دستگاه بارگیری شوند. اگر از WordPress استفاده می کنید ، به طور خودکار تعدادی تصویر کوچکتر در اندازه های مختلف ایجاد می کند و تصاویر را به کاربران depe نشان می دهددر دستگاهی که از آن استفاده می کنند در حال جابجایی هستند.

متن Alt: متن Alt به خزنده های موتور جستجو کمک می کند تا بدانند تصویر شما در مورد چیست. متن Alt محتوای این تصویر را توصیف می کند ، و همچنین برای کمک به افرادی که دارای بینایی هستند و قادر به دیدن تصویر نیستند. هنگام تهیه متن ALT ، موارد زیر را در خاطر داشته باشید:]

     

  • از خط خطی در متن alt خود استفاده نکنید. به طور عادی بنویسید و تصویر را توصیف کنید.
  •  

  • از چند کلمه کلیدی مرتبط با محتوای صفحه استفاده کنید.
  •  

  • متن alt خود را کوتاه و برجسته نگه دارید.

ببینید گوگل در مورد Alt Text چه می گوید:

نمودارهای باز متا برچسب ها: نمودار گشودنی پروتکل معرفی شده توسط Facebook در سال ۲۰۱۰ است. این شبیه به نشانه گذاری طرحواره است ، که در آن توسعه دهندگان از تگ ها برای کمک به خزنده ها برای شناسایی قسمتهای مهم محتوا به معنای آن استفاده می کنند.

برچسب های گرافیکی باز به شما امکان می دهد وقتی کاربران روی دکمه های SHARE یا LIKE از وب سایت شما کلیک می کنند ، فیس بوک (و سایر شبکه های اجتماعی) را ببیند. اگر یک صفحه بیش از یک تصویر دارد ، از og: برچسب های تصویر استفاده کنید تا به FB بگویید از کدام تصویر استفاده کند.

توجه: فراموش نکنید که موتورهای جستجو اگر در یک تصویر تعبیه شده نتوانند متن را بخوانند. برای تأثیر حداکثر SEO ، از داشتن صفحات پر از تصاویر و متنی خودداری کنید.

برای راهنمایی در مورد بهینه سازی فیلم های خود ، این راهنمای را از Watch Engine Watch ببینید.

۵ Reviews نظرات جعلی

۹۰ درصد از مصرف کنندگان برای تصمیم گیری در مورد خرید خود ، به بررسی های آنلاین اعتماد می کنند. در گذشته ، بررسی های دروغین در همه جا آنلاین بودند ، و همچنان در بعضی از سایت ها همچنان ادامه دارد. مشتریان یا اشخاصی که حتی نمی توانستند محصولاتی را که مورد بازبینی قرار داده اند خریداری کنند (یا برای انجام این کار مبلغی پرداخت شده اند) از طریق شیوه های کمی طراحی شده روی مشتری تأثیر می گذارند. اما امروزه ، بیشتر مصرف کنندگان نسبت به آنچه واقعی است و چه از نظر بررسی نیست ، عاقل هستند. اگرچه شرکت ها همچنان از طریق بررسی های جعلی به تلاش و کسب مشتری خود ادامه می دهند ، ما انتظار داریم که آنها حتی در سال ۲۰۱۸ نیز مجازات های سخت تری دریافت کنند ، در نتیجه کمتر نقد جعلی تولید می شود.

چگونه به نقد و بررسی جعلی بپردازیم:

در اینجا چهار روش وجود دارد که می توانید بگویید که آیا بررسی احتمالاً جعلی است.

     

  1. داور بررسی دیگری نکرده است.
  2.  

  3. این بررسی چندین بررسی با زبان مشابه ارسال می کند.
  4.  

  5. زبان بررسی کننده عجیب و غریب است (مثال زیر را از Yelp ببینید.).
  6.  

  7. داوران بیش از حد از اشتیاق استفاده می کنند.

داوران جعلی اسم کامل را هرچه بیشتر ممکن بیان می کنند زیرا باعث افزایش امتیاز SEO برای محصول می شود.

رشد کنید و تکامل پیدا کنید

بازاریابی دیجیتالی از زمان dot-com به درازا کشیده است ، اما هنوز هم فضای زیادی برای رشد و تکامل برای پاسخگویی به نیازهای مشتری از جمله عادت خرید سریع آنها وجود دارد. مهم است که بتوانیم از روند منسوخ شده (حتی اگر در گذشته موفقیت آمیز بوده اند) رها کنیم و بر آنچه امروز کار می کند متمرکز شویم.

<

Author: edame