۵ روند بازاریابی دیجیتال برای مشاغل کوچک

بازاریابی دیجیتال مانند سایر موارد روندهای مختلفی را پشت سر می گذارد ، اما در حالی که برخی از این روندها بدون این که اکثر مردم توجه کنند ، اتفاق می افتد ، اما بسیاری از آنها به عنوان وسایل ثابت در کارنامه تبدیل می شوند.

دیجیتال

دلیل این امر این است که اکثر روندهای دیجیتال مارکتینگ به عنوان واکنشی به فن آوری های جدید یا رفتارهای مصرف کننده جدید به وجود می آیند ، به این معنی که نیازهایی را که از قبل شروع شده است ، پر می کنند.

به عنوان مثال ، افزایش بازاریابی تلفن همراه یک واکنش مستقیم به افزایش چشمگیر استفاده از تلفن های هوشمند است که طی چند سال گذشته اتفاق افتاده است ، به ویژه در بین مصرف کنندگان که از دستگاه های خود برای خرید یا تحقیق در مورد محصول استفاده می کنند.

اگرچه زمانی وجود داشت که بازاریابی تلفن همراه مرسوم ، مد روز در نظر گرفته شود ، اما اکنون این فقط یک ابزار معمولی – هرچند که لازم باشد – در جعبه بازاریاب دیجیتال است.

بنابراین مهم است که از روندهایی که در صنعت پیش می رود ، تأیید کنید. در این مقاله به بررسی ۵ گرایش محبوب بازاریابی دیجیتال می پردازیم که در دنیای تجارت های کوچک اتفاق می افتد.

۱ Marketing بازاریابی رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی ابزاری مهم برای بازاریابی دیجیتال است و به این دلیل است که چشم اندازها ، مشتری ها و مخاطبان بخش اعظم وقت خود را در این شبکه ها می گذرانند.

در سرتاسر جهان ، کاربران رسانه های اجتماعی به طور متوسط ​​روزانه ۱۳۵ دقیقه در شبکه های اجتماعی می گذرانند و هر ساله میزان زمان در حال رشد است. علاوه بر این ، مردم فقط برای ارتباط با دوستان و خانواده خود از رسانه های اجتماعی استفاده نمی کنند بلکه برای تحقیق در مورد محصولات و خدمات ، ارتباط با مارک هایی که از آنها پشتیبانی می کنند ، استفاده می کنند و به آنها در تصمیم گیری خرید کمک می کنند.

به عبارت دیگر ، اگر با مخاطبان خود و چشم اندازهای خود در رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار نمی کنید ، رقبای شما از این فرصت استفاده می کنند.

با توجه به این نکته ، بسیاری از مشاغل کوچک در حال پرش به باند بازاریابی بازاریابی رسانه های اجتماعی هستند و بیش از ۷۰٪ قصد دارند با استفاده از این ابزار ، در سال ۲۰۱۸ مشتریان جدیدی را بدست آورند ، از جمله ۷۵٪ کسانی که قصد دارند بطور ویژه از فیس بوک استفاده کنند. در اینجا برخی از راه هایی که مشاغل کوچک می توانند از بازاریابی رسانه های اجتماعی برای رشد و جذب مشتریان جدید استفاده کنند ، آورده شده است:

     

  • اشتراک گذاری مطالب جالب و مرتبط
  •  

  • جذب مخاطبان در مکالمات
  •  

  • استفاده از رسانه های اجتماعی برای خدمات به مشتریان ، از جمله پاسخ دادن به سؤالات و رسیدگی به شکایات
  •  

  • استفاده از تبلیغات رسانه های اجتماعی برای رسیدن به مخاطبان جدید و تبدیل چشم انداز
  •  

  • ایجاد شناخت و وفاداری به برند از طریق تعامل ، اظهار نظر و اشتراک گذاری
  •  

  • همکاری با تأثیرگذار برای دستیابی به بازارهای جدید و افزایش شناخت و اعتماد
  •  

  • تجزیه و تحلیل داده ها برای درک بهتر نیازها ، خواسته ها و رفتارهای مشتریان و چشم اندازها
  •  

  • جمع آوری محتوای تولید شده توسط کاربر برای به اشتراک گذاشتن
  •  

  • ارتباط با مخاطبان در سطح شخصی تر و ایجاد روابط

۲ Strategy استراتژی صوتی

ارتباط صوتی یکی از ساده ترین و رایج ترین اشکال تعامل انسان است ، بنابراین جای تعجب ندارد که افراد همچنین بخواهند هنگام تعامل با فناوری و دستگاه های مورد علاقه خود از صدا استفاده کنند.

در حقیقت ، نیمی از مصرف کنندگان قبلاً از دستیاران صوتی استفاده می کنند و ۸۱٪ از این افراد در رابطه با تلفن های هوشمند خود از آنها استفاده می کنند. سازمانهایی که می خواهند مرتبط باشند ، باید با این جستجوی جدید در اینترنت جستجوهای سنتی سازگار شوند ، به همین دلیل ایجاد استراتژی جستجوی صوتی در اولویت اول برای مشاغل کوچک قرار می گیرد.

یکی از عناصر مهم هر استراتژی صوتی جامع ، بهینه سازی مطالب شما با انواع کلمات کلیدی است که معمولاً در جستجوهای صوتی ظاهر می شوند ، از جمله کلمات کلیدی با دم بلند که برای شما مرتبط است ، کلماتی مانند بهترین و قیمت ، کلمات کلیدی در هر دو فرمت فرمان و سؤال ، و کلمات کلیدی که به انواع سؤالاتی که مشتریان شما مطرح می کنند پاسخ می دهند.

قیمت

نکته مهمی که باید بخاطر بسپارید این است که بیشتر جستجوهای صوتی در واقع سؤالاتی هستند ، بنابراین باید محتوا در تهیه پاسخهای موجز جستجو شود. یکی دیگر از راهبردهای صوتی عالی که می توانید اتخاذ کنید ایجاد مهارت Alexa یا اقدام گوگل است که می تواند به شما در رسیدن به مشتریانی که از دستیارهای صوتی خانگی الکسا یا گوگل استفاده می کنند کمک کند.

۳ Invest با نام تجاری و Live Video Investments

این ویدئو به دلیل جذابیت آن برای مدت طولانی در بازاریابی دیجیتال بوده است و تخمین زده می شود که فیلم تا سال ۲۰۲۱ ۸۲٪ از ترافیک اینترنت مصرف کننده را به خود اختصاص دهد.

اما این بدان معنا نیست که بازاریابی ویدیویی ثابت است و مردم همیشه روشهای جدیدی را برای جذب مخاطب با فیلم پیدا می کنند. دو مورد از روندهای محبوب در حال افزایش در حال حاضر با مارک و فیلم زنده است.

با محتوای مارک دار ، مشاغل می توانند از تمام مزایایی که ویدیو ارائه می دهد استفاده کنند – بسیار جذاب است ، در مدت زمان کوتاهی تعداد اطلاعات را ارائه می دهد ، تبدیل ها را افزایش می دهد ، و جذاب تر از متن اصلی است – در عین حال اعتماد به نفسد تقویت روابط با مخاطبان آنها.

اعتماد به نفس

فیلم زنده کمی جدیدتر از صحنه است ، اما به سرعت تبدیل به یک فرم بسیار پرطرفدار در بین مصرف کنندگان می شود و پیش بینی می شود تا سال ۲۰۲۱ حدود ۱۳٪ از ترافیک ویدیو را به خود اختصاص دهد. یکی از دلایلی که ویدیوی زنده بسیار جذاب است این است که تعاملی است ، و مخاطب می تواند با تماس ، پرسیدن سؤال و بخشی از گفتگو ، که برای ایجاد روابط عالی است ، برای شرکت در آن دعوت شود.

بسیاری از بازاریابان از ایجاد محتوای ویدیویی به یک دلیل ساده خودداری می کنند: این شهرت را برای تولید گران قیمت دارد. با این حال ، ایجاد محتوای ویدیویی همیشه گران نیست ، نکات برتر ما برای ایجاد محتوای ویدیویی برجسته را با بودجه کشف کنید.

۴ Cont محتوای رمان

محتوا ارز بازاریابی دیجیتالی است ، و گرچه برخی از انواع محتوای اصلی وجود دارد که به احتمال زیاد همیشه در اطراف خواهند بود ، انواع جدیدی اکنون و دوباره تولید می شوند که به طور موقت انقلابی در نحوه مصرف محتوا ایجاد می کنند.

به عنوان مثال ، یک روند رو به رشد در حال حاضر محتوای تعاملی است که به مخاطبان اجازه می دهد تا به طور فعال با مارک ها درگیر شوند. انواع زیادی از مطالب وجود دارد که می توانید در اینجا آزمایش کنید ، از جمله:

     

  • نظرسنجی ها
  •  

  • اینفوگرافیک متحرک
  •  

  • آزمونها
  •  

  • مسابقات
  •  

  • ارزیابی ها
  •  

  • رای گیری آنلاین

نوع جدید دیگری از محتوا که موج ایجاد می کند ، محتوای آن منقضی می شود و ممکن است این الهام از الگوی Snapchat باشد ، جایی که پس از گذشت فقط ۲۴ ساعت از بین می رود.

منقضی شدن مطالب به همان روش کار می کند ، فقط برای مدت زمان محدود قبل از حذف شدن از وب در دسترس است. این فریبنده است زیرا احساس فوریت و انحصاری را ایجاد می کند ، و از آنجا که مردم دوست ندارند چیزها را از دست دهند ، آنها تلاش بیشتری برای جستجوی مطالب گفته شده انجام می دهند.

۵ ٫ آمیختن دیجیتال با فیزیکی

دیجیتال ممکن است راه حال و آینده باشد ، اما این بدان معنا نیست که این امر به طور کامل بر عهده خواهد گرفت – هنوز مردم عاشق خرید در فروشگاه های آجر و ملات هستند ، به همین دلیل بسیاری از مشاغل هنوز مکان های فیزیکی دارند.

با این حال ، مصرف کنندگان مدرن بیش از هر زمان دیگری خواستار خرید داخل فروشگاه هستند و این شامل می شود که عناصر دیجیتالی یکپارچه در تجربه خرید آجر و ملات گنجانیده شوند. به همین ترتیب ، بسیاری از مشاغل شروع به پذیرش فناوری هایی کرده اند که به آنها امکان برقراری ارتباط دیجیتالی با مصرف کننده هایی که از نظر جسمی در مجاورت خود هستند ، تعامل دارند و یکی از روش های متداول انجام این کار با چراغها است.

هنگامی که یک تجارت از چراغ جلو استفاده می کند ، چراغ می تواند سیگنال هایی را به دستگاه های تلفن همراه در یک منطقه دارای موقعیت مکانی از پیش تعیین شده ارسال کند ، از جمله با ارسال اطلاعیه های فشار یا کوپن های حساس به زمان خاص به مصرف کنندگان بالقوه نزدیک.

با این وجود ، بیش از این فقط می توان از چراغها استفاده کرد ، و در اینجا چند روش جدید وجود دارد که مشاغل و سازمانهای کوچک و بزرگ از فناوری beacon برای به دست آوردن نتایج استفاده کرده اند:

     

  • نمایشگاه ها که نصب چراغ ها را در تخته های پوشیده از شرکت کنندگان قرار می دهند تا غرفه داران بتوانند راحت تر ارتباط برقرار کنند
  •  

  • خرده فروشان با استفاده از آنها می توانند مصرف کنندگان را بررسی کنند و کالاهای موجود را در فروشگاه اسکن کنند.
  •  

  • هتلهایی که از آنها به جای کلیدهای اتاق استفاده می کنند
  •  

  • انجمن های ورزشی که از طریق چراغ های هوایی در داخل استادیوم ارتباط برقرار می کنند
  • ورزش

     

  • خطوط هوایی با استفاده از چراغها برای به روزرسانی مسافران در مورد زمان پرواز ، تاخیرها و سایر اطلاعات مهم

بازاریابی دیجیتال زمینه ای پویا و رو به رشد است ، و این به دلیل عمده بودن فن آوری و عادات مصرف کننده ای است که بازاریابی دیجیتال را آگاه می سازد ، همیشه تغییر می کند.

بنابراین ، برای بازاریابان دیجیتالی و مشاغل کوچک نیز مهم است که از تغییرات و روندهایی که در صنعت اتفاق می افتد ، تأیید کنید. در صورتی که از رقابت و چشم اندازهای خود پیروی نکنید ، می توانید در دنیای پرشتاب امروز بی ارتباط نباشید بسیار ساده است.

خبر خوب این است که بیشتر روندهایی که در بازاریابی دیجیتال اتفاق می افتد ، تحولاتی است نه تغییرات همه جانبه ، و این بدان معنی است که ماندن در لبه برش نیاز به تعمیرات اساسی کامل ندارد ، بلکه یک تحول استراتژیک در رابطه با رسانه های اجتماعی ، محتوا ، صدا و نحوه ارتباط مشاغل با مشتریان خود به صورت آنلاین و در دنیای بدنی. ما را ببینید

۵ قدم به یک استراتژی قدرتمند بازاریابی دیجیتال ، برای استفاده از این روند.

<

Author: edame