۱۵ نکته برای شروع با فکر رهبری

کسی که خود را به عنوان رهبر فکری تعیین می کند ، کسی که به دنبال نوآوری و بحث در مورد ایده های جدید در یک صنعت است ، یک هدف ارزشمند و در نهایت سودآور برای هر صاحبنظر است. هم باعث افزایش اعتبار می شود و هم باعث می شود برند شما در چندین سیستم عامل قابل مشاهده تر شود. رهبران تفکر مردمی ، قابل احترام هستند و قادر به ایجاد ارتباطات بیشتری هستند. آنها توسط مشتریان و متخصصان صنعت به طور یکسان مورد احترام قرار می گیرند.

ایده

اما تبدیل شدن به یک رهبر فکر نمی تواند یک شبه اتفاق بیفتد. کار و برنامه ریزی دقیق زیادی لازم است تا بتوانید خود را در موقعیتی قرار دهید تا بتوانید به عنوان مرجع پیشرفت در صنعت به رسمیت شناخته شوید. کسب احترام و وفاداری دیگران ، وقت و فداکاری را می طلبد. این فراتر از داشتن دانش است. شما باید خود را آنجا بگذارید و مخاطبان را به تخصص خود جلب کنید. پس از رسیدن به قله ، برای حفظ وضعیت خود در صنعت باید ایده های جدیدی را بطور مداوم معرفی کنید.

برنامه ریزی

همه باید از جایی شروع کنند. آیا شما آمادگی یادگیری در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک رهبر فکر را دارید؟ در اینجا ۱۵ نکته برای شروع کار آورده شده است.

۱ ٫ خود را در دسترس قرار دهید

بخشی از قرار دادن نام شما در آنجا با گرفتن نام شما در همه جا است. همیشه برای استعلام رسانه ها و وبلاگ نویسان ، به خصوص در سیستم عامل هایی که مورد توجه مخاطبان هدف شما هستند ، در را باز کنید. بگذارید نام شما را در صفحات و صفحه های خود پخش کند. اگر روابط خود را با این افراد تقویت کنید ، می تواند به طرز چشمگیری کمک کند. به آنها بگویید که شما همیشه برای نقل قول یا یک پخش مستقیم در دسترس هستید. دید خود را تقویت کرده و تخصص خود را در بسیاری از نقاط ممکن به اشتراک بگذارید.

۲ ٫ از ایجاد محتوای متوقف نشوید

هدایت افکار و تخصص خود به محتوا فقط آغاز است. مهم است که از پمپ کردن اطلاعات خودداری کنید ، بنابراین جای خود را در مکالمه عمومی گم نکنید. ایجاد محتوا به صورت مداوم ، همچنین نشان می دهد که در بالای اخبار جدید صنعت قرار دارید. سرانجام ، شما باید برای انتشار بیشتر کارهای خود ، به انتشار سایر نشریات بپردازید. محتوا با نام یا چهره شما در انتشار بر روی سیستم عامل های معروف ، فقط شهرت شما را به عنوان یک متخصص برجسته صنعت بالا می برد و می تواند باعث افزایش مخاطبان شما شود.

۳ a یک اعتبار آنلاین قوی را حفظ کنید

نظرات به ویژه در رسانه های اجتماعی می تواند به سرعت تغییر کند. یک دقیقه شما یک صنعت عزیز هستید و دیگری یک نیروی مخرب یا تفرقه آور هستید. صرف داشتن حضور آنلاین کافی نیست. شما باید از شهرت خود نیز محافظت کنید. از ابزارهای گوش دادن اجتماعی می توان برای ردیابی آنچه مردم در مورد شما و نام تجاری شما می گویند استفاده کرد. اگر پیگیر آنچه مردم در زمان واقعی می گویند ، می توانید با اقدام سریع به جوانه زدن هر جوانی را در جوانه بزنید تا به مخاطبان خود برسید و مشکل را برطرف کنید.

۴ ٫ با سایر دستگاههای تأثیرگذار همکاری کنید

پس از ایجاد شهرت اولیه ، شروع به تعامل و دستیابی به سایر تأثیرگذاران در صنعت خود کنید. بسته به میزان فعالیت جامعه و طول مدت دسترسی شما ، این می تواند یک کار نسبتاً آسان باشد. قدرت نام تجاری خود را با یک متخصص برجسته دیگر ترکیب کنید و در تولید محتوا همکاری کنید. هر دو طرف با استفاده از نام تجاری و مخاطب طرف مقابل برای تقویت مواجهه از آن سود می برند. اگر مصرف کنندگان پیوند مشترکی بین دو قدرت مشاهده کنند ، می تواند اعتبار شما را از طریق سقف سوق دهد.

۵ Th چیزهای شخصی را ایجاد کنید

در پایان روز ، هر دو تأثیرگذار فکر و همچنین مصرف کنندگان منظم ، انسان هستند. همه ما از نظر عاطفی نسبت به همان موارد واکنش نشان می دهیم. از نشان دادن این سمت از خود در محتوای خود نترسید. هنگام خواندن داستان ، تهیه سخنرانی یا نوشتن وبلاگ ، راه هایی برای کار در یک عنصر شخصی پیدا کنید. آنچه را که می گویید به یک داستان تبدیل کنید ، که قابل اعتماد برای همه است. نمونه های دنیای واقعی و راه حل های معتبر را برجسته کنید. از جنبه انسانی بدرخشید ، بنابراین مخاطبان دلیلی دارند که به هر حرف شما آویزان باشند.

راه حل

۶ What کاری را که می کنید دوست دارید

اگر می خواهید به عنوان یک مقام در یک موضوع شناخته شوید ، بهتر است در مورد آن شور و شوق باشید. شما به طور مرتب در مورد صنعت خود خواهید نوشت و صحبت می کنید و سالها در مورد همان مفاهیم و ایده ها در چرخه های مختلف صحبت می کنید. اگر دوست دارید کاری را که می کنید انجام دهید ، نباید مشکل ایجاد کند ، اما اگر نباشد ، می توان تخلیه کرد. به آنچه انجام می دهید اعتقاد دارید و دیگران نیز دنبال خواهند کرد. افرادی که علاقه مند به یک موضوع هستند ، می توانند هر کسی را که نیستند ، خراب کنند. سعی نکنید چیزی باشید که نیستید. معتبر باشید.

۷ ٫ فروتن و سخاوتمند باشید

راه اندازی موانع بین شما و مخاطبان شما منجر به ناامیدی خواهد شد. اگر دسترسی به تخصص شما برای مصرف کنندگان دشوار باشد ، شما می خواهیدمن پیروان را سریع از دست می دهم. محتوای خود را در مکانی منتشر نکنید که دستیابی به آن دشوار باشد.

علاوه بر این ، مانند همه چیزهای آگاهانه رفتار نکنید. غیرممکن است که یک نفر همه چیز را درک کند. تظاهر به انجام این کار می تواند به طرز فاجعه آمیز آتش سوزی کند. وقتی چیزی فراتر از تخصص شما است بپذیرید. مردم به خاطر آن احترام خواهند گذاشت.

۸ ٫ نامزدها را به طور خردمندانه انتخاب کنید

وقایع و مشغول صحبت کردن که برای حضور در انتخاب خود انتخاب می کنید درنهایت به تعیین وضعیت شما به عنوان یک رهبر فکر کمک خواهد کرد. ممکن است زمان لازم برای توسعه مهارت های شبکه و سخنرانی در عمومی شما قبل از فرود در نقاط مهم در رویدادهای صنعت ، طول بکشد ، و این باعث می شود هر دعوت را وسوسه کنید. اما با رشد نام تجاری شما و درخواست های بیشتری برای تعامل با مکالمه دریافت می کنید ، انجام بسیاری از رویدادها می تواند ارزش شما را به عنوان یک متخصص صنعت اشباع کند. سعی کنید روی رویدادهای سطح بالا و مواردی که مخاطب هدف شما در آن حضور خواهد داشت ، تمرکز کنید.

۹ Vis دید آنلاین خود را تقویت کنید

رهبران فکر باید قابل رویت باشند. به اعتبار آنها می افزاید. برای پیدا کردن آنلاین ، اتصالات جدید را آسان کنید زیرا آنها به طور خاص شما را جستجو نمی کنند. به عنوان مثال در صفحه اول Google ، می تواند تأثیر شگرفی در برند شما داشته باشد. با الگوریتم های موتور جستجو و رسانه های اجتماعی به روز بمانید تا بتوانید میزان نوردهی خود را به حداکثر برسانید.

۱۰ ٫ اجتماعی باشید

بستر رسانه های اجتماعی را انتخاب کنید که در آن بیشترین موارد زیر را داشته باشید و هر روز راحت تر با مردم درگیر شوید. رسانه های اجتماعی لازم نیست کاری باشند که در اوقات فراغت انجام می دهید. شخصیت شما بخشی از برند شما خواهد بود. در گفتگو ضخیم باشید و سعی کنید با دیگر تأثیرگذار ارتباط برقرار کنید. این فرصتی است برای یادگیری بیشتر از رهبران فکر و پیروان خود.

۱۱ ٫ مکالمه را شروع کنید

بخشی از یک رهبر فکری ، گفتگو را هدایت می کند. از شروع بحث و ابراز عقیده خود نترسید. هرچه موضع شما قوی تر باشد ، واکنش بیشتری خواهید گرفت. این بدان معنا نیست که باید عمداً مورد بحث و جدال قرار بگیرید ، اما اگر آنچه می گویید در سطوح بالای تعامل حاصل می شود ، می توانید در مورد نیازها و خواسته های مخاطبان هدف خود بیشتر بدانید.

۱۲ ٫ جمع آوری اطلاعات

پرسیدن سؤال و ارسال نظرسنجی می تواند روشی ارزشمند برای درک بینندگان هدف شما باشد. آنها پاسخ ها را برای شما به ارمغان می آورند ، که جمع آوری داده ها و انجام تحقیقات آسان تر می شود. این می تواند شما را به عنوان کسی که صنعت را جدی می گیرد و می تواند دروازه ای برای ایده های محتوا باشد قرار دهد.

۱۳ ٫ یک مشکل حل باشید

رهبری اندیشه فقط در مورد طرح ایده ها نیست بلکه یافتن راه حل برای مشکلات موجود است. مردم به چهره های اقتدار احترام می گذارند که دانش و تخصص آنها می تواند به چیزی معنی دار منتقل شود. اگر بتوانید ایده های تازه و خلاقانه ای را ارائه دهید ، به عنوان یک عامل مهم در لبه برش دیده می شوید. این می تواند وضعیت شما را در بین رهبری فکری بالا ببرد.

مشکلات

۱۴ ٫ نقش رهبری را فرض کنید

رهبر بودن اندیشه بیش از بیان ایده ها بلکه عمل نیز نیاز دارد. اگر مسئله دکمه داغ بوجود آمد ، مستقیماً وارد بحث و جدل شوید. البته ، شما باید یک رویکرد متعادل را در پیش بگیرید تا مشتری و چشم انداز شما را بیگانه نکنند ، اما نکته این است که به شما نشان می دهد که با گرم شدن همه چیز ، از قدرت استفاده نمی کنید.

۱۵ ٫ خودتان را به رسانه ها بزنید

هیچ کاری مانع ارسال وسایل برای رسانه ها نمی شود. اگر داستانی در مورد صنعت شما در چرخه خبری فعلی وجود دارد ، به آنها بگویید که شما در دسترس هستید تا به عنوان یک متخصص صحبت کنید. اطلاعات جلا داده شده را در اختیار آنها قرار دهید ، بنابراین مجبور نیستند خود تحقیق را انجام دهند. ممکن است همیشه کار نکند ، اما ممکن است در انتهای روز خود را مقابل دوربین ها و مخاطبان گسترده تری پیدا کنید.

<